Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Gomorgon!
Jag älskar att sova på sidan och saknar det så. När kommer man kunna sova på sidan igen? *längtar* =)
Famousfairy och Rat:
Jag har OCKSÅ ett bröst som är lite större och det gör att bröstvårtorna inte blir 100% symmetriska. De är något bättre nu (de är ju 3 veckor i morgon) men inte bra.... Hur påverkar storleksskillnaden era bröst vad gäller symmetrin? Sitter era bröstvårtor helt lika?
Det som är större har jag fortfarande en glappkänsla i och det är mer ömt inuti.
Kram!!!!!!!!!!!!
impossible_girl:
Lycka till!!
Nancy pancy:
I mitt fall har jag på tok FÖR MYCKET känsel i bröstvårtorna men under är bröstet helt avdomnat och då fyller mina 3 veckor i morgon. Så det kan nog ta tid detta..... Vart opererade du dig? Hur mycket och vad lade du in?
Kram kram
bröstkaramellen:
G.Sellman på Plastikkirurggruppen och det kostade 40 000 kr. Jag lade in runda gelehallon 300cc.
Jag känner att det är svårt att andas ibland. Är det någon annan som också känner igen sig?
Nancy pancy:
Den första veckan gjorde det ont när jag drog djupa andetag för det var så ömt i musklerna. Dessutom gjorde det ont på en punkt mitt i solar plexus när jag andades in. Sedan blev det bättre och bättre och nu är det inget jag tänker på.
Sidsovning började jag med lite smått efter en vecka, nu efter 3 veckor ligger jag en tredjedel av natten på höger, en tredjedel på vänster och en tredjedel på rygg - typ Jag varvar alltså för det är inte skönt med en ställning hela tiden.
Kram!!
bröstkaramellen:
Va skönt att höra!
Är du fortfarande mycket svullen?
Är det vanligt att man ångrar sig efter operationen? Jag känner att jag gör det även fast jag är nöjd med resultatet. Det här är skitjobbigt.
Funderara...hur snart kan man ta ur ett implantat? Jag mår inte alls bra och ångrar mig jättemycket.
Nancy pancy
Jag är ny här och har kollat in tråden ett tag.Jag opererade mina tuttar 20:e maj och kände också lite som du.När man har ont,undrar man hur man kan vara så dum att man utsätter sig för detta frivilligt.Själv tycker jag att de är skit snygga ena stunden och nästa ångrar jag mig och tycker att det var mycket snyggare innan.Om några dagar känns det nog bättre ska du se.
shania:
Jag hoppas verkligen det. Tack!