• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

AnnaS23, det stämmer, mina hängde också till sidan eller rättare sagt "satt" på siden, men de ha mjuknad lite. Alla bröst ha faktiskt ett mellan rum, det är "wonder-bra" som orsaker klyften! mina har förändrats mycket. efter 14 dager var jag jätte orolig men nu 3v senare är de annorlunda, och jag vet att det bli nog bra,

heja Pickolina!! helt rätt! jo jag vet att swegmark är ingenting att går efter, för jag är nog 75 annars!
    och swing är här och paprika och RAT!!

• vioola

Hej hej

Kul att det finns någon (jellomoon) mer än jag som anser att D-kupa faktiskt är stort. Kan faktiskt inte förstå att någon kan påstå något annat. Att det är snyggt osv är en helt annan sak, jag har ju själv D/DD. Men ni som tycker att detta är en vanlig storlek eller tom litet ska nog besöka optiker eller nåt... Jag vägrar ge mig ;), för jag vet att jag har rätt!

Kramis

• famousfairy

Vioola, du ha nog inte läst mina inlägg på sid 71.. du vinner!!! ;.)

• pickolina

Jellomoon

Alltså, när jag var smal och innan jag opererade mina bröst så använde jag C75 men jag kunde lika gärna ha använt D70 med tanke på att jag fortfarande använder 75 i omkrets, trots att jag väger 20 kilo mer. Dvs jag använde en lite för stor omkrets förr.. Kan mer om bh-storlekar nu.. :D Jag hade absolut INTE stora bröst och många av mina kompisar hade mycket större bröst än mig, heeelt naturliga bröst. Så det är så fel det bara kan bli att det är ovanligt att smala tjejer har naturliga D-kupor! Däremot så kan jag säga att de alla använde B eller C-kupor och var chockade att jag med mina "små" bröst använde samma eller tom större kupa än dem. Men det berodde ju på att jag kanske hade bättre koll på min egentliga storlek än de hade. På den tiden fick man ju nästan leta efter C-kupor i affärerna. Till skillnad mot idag menar jag....

• pickolina

Jellomoon

Kan ju även lägga till att jag numera har en helt naturlig E/F75! :) Fast nu kan jag erkänna att de inte är små längre... Hahaha...
    A + B kupa skulle jag säga är normalt små, C + D skulle jag säga är Normal storlek och över det så börjar de väl räknas till större.... Det är min åsikt i alla fall.

• famousfairy

Ok pickolina: skulle du kunna berätta hur man får rätt storlek? Jag har sett lite olika metoder men de flesta gå ut på "mät under, mät över, räkna ut skillnaden, det är din kupa." jag såg någonstans att man kunde mäta över brösten, från armhålen till mitten av bröst korgen.
    Jag vet i alla fall att om bandet inte vila på huden på mitten fram, spänna alltså, då har man förmodligen för små kupor,

I'm really sorry about my bad swedish!! :-/

• vioola

Hej hej

Glömde visst dig famousfairy hihi.

Pickolina
    Håller absolut inte med, men det borde väl ha framgått av alla mina inlägg här haha. Enlig mig är de vanligaste storlekarna A-C. D är och förblir stort.

Så nu ger jag mig, för denna gång...

Kramis

• famousfairy

ska lägga mig, läste idag att om man få mindre än 6 tim sömn kan det leda till övervikt! nej.. jag har en bra bok!
    go natt alla!

• pickolina

famousfairy

Här kan du kika bland annat:

66.220.30.134/~wool-und/ccart/agora.cgi?page=brasizes.html

Sedan får man gå på känsla oxå självklart. Mina bröst är väldigt fylliga upptill så alla bh´s sitter åt där så jag måste ha en viss modell + oxå kanske lite större än enligt uträkningarna. Men de stämmer ganska bra.

• pickolina

Have you everwondered why A, B, C, D, DD, E, F, G, and H are the letters u! said to define brasizes?
    If you have wondered why, but couldn't figure out what the letters stood for, it is about time you became informed!

(A} Almost Boobs..
    {B} Barely there.
    {C} Can't Complain!
    {D} Dang!
    {DD} Double dang!
    {E} Enormous!
    {F} Fake.
    {G} Get a Reduction.
    {H} Help me, I've fallen and I can't get up ! :D

Svar på tråden Bröstförstoring (5)