Inlägg från: martinibruden |Visa alla inlägg
  • martinibruden

Bröstförstoring (5)

Tärnansara, Hur mycket la du in? Hur stor kupa förväntas du få? Låter som du fått en liten casall. Jag fick c-dkupa. Den andra a-b fick jag också prova. Klart de ska vara trånga men inte för trånga. Ring och hör med AK. De är hjälpsamma om du har undringar.

• martinibruden

Jag la in 375 cc och fick d-kupa.Tror det var MF. Kommer inte håg det där med profilerna. Det var Jonas som op mig. Jag är supernöjd! Opererades i augusti 2004.

• martinibruden

medium är bara medium. typ 75 i omkrets. Kupan är en annan sak. Men jag kan ha 65 F, 70E eller 75D, förstår du?

Köpte en c-kupa på hm (jättesöt och fanns inte större kupa) men tuttarna väller över så jag har den bara när jag vill ha urringat och ha klyfta ;)

• martinibruden

varför valde du högre profil?

Vem op dig?

Jag tror jag har 72 runt bysten, över vet jag inte. 95 kanske....nee jag bara gissar :)
    Hade a-kupa innan op i varjefall.

• martinibruden

Mina ärr är vita.

• martinibruden

Hur gammal är du nancypancy? Jag är bara nyfiken.

• martinibruden

nancy pancy,
    hur stora bröst hade du innan?
    jag hade inga alls själv och jag fick aldrig speciellt ont så jag ångrade mig aldrig. Ångrade mig precis innan för var rädd för narkosen men dom sövde mig ändå trots protester och jag är glad för det.

Hur somhelst..jag hoppas du håller ut.
    Vad har du för typ av jobb? kan du vara sjukskriven ett tag och bara ta det lugnt eller känner du press att vara tillbaka på arbetet?

stöttande kram från mig med.

• martinibruden

nancy pancy,
    precis som pickolina skrev så ska du låta brösten vara i fred nu men det är lite smått obehagligt att trycka ihop dom. Det är det fortfarande för mig och jag opererades för 2 år sedan!
    Jag fick en spark i mitt bröst 3 månader efter operationen. Tror ni jag blev nojig då eller. Det var i en simbassäng och killen framför sparka bröstet åt sidan, bikinin gled fel och kudden som låg i skrynklades ihop. Riktigt läskigt. Men tror inte det var nån fara för jag mår bra nu ju.

• martinibruden

ska ni träffas IRL?

• martinibruden

Jag gjorde mina bröst 2004. Får man komma med då? Jag tycker att en egen BT-träff låter trevligt.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)