• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Anneli23

Hemligt
    Jag tror det är ganska vanligt med nedsatt känsel i bröstvårtorna/delar av brösten en tide efter operation. Jag har fortfarande lite mindre känsel i min vänstra bröstvårta, snart 4 mån efter jag opererades.

• famousfairy

Ni som undra..
    nedsätt känsel är vanlig och det är olika för alla. Jag fick en riktig hård smäll i bröstet en armbåge, i lunchkön när jag var 13 och har haftm sedan dess ett område på ca en cm som var HELT utan känsel. Nu är den lite större pga att huden ha strecks. jag undra hur det bli med den?
    Nå ja, det andra är att jag åt smärtstillande i 2 veckor. och än idag 4v senare kan jag för lite "punktlig" smärta då och då. men de är lite mjukare.

• Jellomoon

Hej hemligt

Jag var oxå på citadellkliniken i tisdags. Ett tips om en till bra sida där man får mycket tips o råd
    plasticsurgery.mylava.net/
    Hur mår du idag?
    Jag har inte så jätteont längre men jag känner mig orolig. Vet inte för vad känns som att det är en rektion på ett stort ingrepp. Opade du dig hos cosmo eller Johan?
    Kram

• Hemligt

Hej Jellomoon! =)

Jag mår sådär idag,ligger i sängen dygnet runnt känns det som men försöker röra på mig så mkt som jag kan..
    Jag har ganska ont i mina bröst men smärtan kommer och går,trodde jag skulle ha mer ont i armhålorna än brösten men det är verkligen tvärt om!
    Min höger armhåla har börjat lukta "surt" så det oroar mig men har inte ont i den så det är nog bara plåstrett..
    Jag blev opererad av Cosmo,och du då?
    Är du en av dom 4 som låg i samma rum? ;)

Kram!

• Jellomoon

Hemligt

Ja, vi låg på samma rum. Jag blev opererad av Johan. Siste man så att säga. Låg närmast dörren. Man blev verkliegn däckad av denna operation.
    Men fina bröst fick vi allihop:)

Kram

• bröstkaramellen

famousfairy:
    Det går framåt hör jag! Härligt
    Vad det gäller klyftor så tycker jag personligen att det ser värre ut om de sitter ihop direkt (som två handbollar som krockat) än om de faller lite naturligt ut åt sidorna. Bättre att kunna pusha än att alltid ha för tätt alltså. Men detta är ju bara hur jag själv ser på saken.

Rat:
    Superskönt att höra att du mår bättre. Och BÅDE dans och umgänge Gratulerar.

Swing:
    Skönt att de blir "ens egna" med tiden. Jag har ju inte fått mina nya än.

TRE DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Rat

Tre dagar går väldigt fort.
    LYCKA TILL lilla bröstkaramell !!!!!

• Rat

Swing
    Tror jag ska satsa på "umgänge" i kväll med. Det gav mersmak Tycker det är lite läskigt med ryggläge bara men det löser sig nog .....

• Hemligt

Jellomoon

Ja okej,jag låg också närmst dörren =)
    Ja det blev man Verkligen!Har sovit ända sen jag kom hem känns det som..
    Men hur känner du dig nu?har du inte alls ont eller?Och är du nöjd med din strl?

Kram!

• Jellomoon

Hemligt
    Hej igen:)
    Jo jag har ont. Jag mådde ganska okej på kliniken men insåg när jag kom därifrån att det berodde på allt morfin och sånt. Hade ont så jag skakade första kvällen på hotellet. I dag känns det bättre, det gör det, men jag känner mig orolig hela tiden att något ska bli fel. Känner lite ånger över att jag gjort detta, men det är tydligen normalt. Jag är jättenöjd med hur brösten ser ut, storleken också men de känns ju så såriga.
    Jag undrade när du for hur det blev för du verkade må så illa. Har det blivit bättre med det nu? Hur känner du dig, är du bara glad eller känner du som jag tvivel på vad man gett sig in på?
    Vad kul att du hittade hit. Jag heter iallafall jellomoon på andra länken också (vll vara anonym :) )

Svar på tråden Bröstförstoring (5)