• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • EnYsterSyster

Rat

Näe, de kändes inte som mina vanliga efter 6 veckor. Jag kände tydligt de hårda "kärnorna" inuti. Jag instämmer med algit: det tar MYCKET längre tid. Nu har de snart gått ett halvår och jag känner fortfarande av dem men de är bättre än förra månaden när jag tänker efter. Still improvement, alltså ! Sen tycker jag hårdheten varierar väldigt. Jag tror att det beror på hur mycket jag "jobbat" med bröstmusklerna.

Angående varet: lufta är bra, ev alsolsprit kan torka ut, men man måste ju hålla ihop sårkanterna så det läker fint. Svårt att säga när jag inte ser det.

Jag kommer inte hänga här lika ofta, jag har fullt upp med mitt nya coola jobb

Skämt åsido, min man var emot dessa operationer men stöttade mej ändå. Nu är han förvånad över hur mycket jag vuxit och hur mitt självförtroende ökat. Jag mådde väl innan, hade god självkänsla och är faktiskt snart 40 med 3 barn som sagt. Det känns som jag nytt en ny nivå på nåt vis. Jag säger inte att det beror bara på gummibitarna i mina tuttar, men ändå....

Sen gillar har verkligen brösten och han gillar att jag gillar dem !

• Annamaj

Rat

Jag o p mig 4/7 (ungefär samtidigt som dig tror jag) och jag "känner" att jag har implantat och precis som för dig har dig börjat klia, så det är förhoppningsvis som det ska. Idag har jag tränat för första gången, det gick över förväntan, dock "brände" och stack det litet i brösten mot slutet.

• EnYsterSyster

Annamaj

Hjälp, det är så svårt att säga, sen är det ju subjektivt. Tycker fortfarande höger är lite hårdare, det bröstet har tagit längst tid på sej. Jag har kommit fram till att det hjälper inte att fundera och oroa sej. De blir som de blir, helt enkelt. Men jag tycker fortfarande de verkar mjukna, som sagt. Det verkar ta SÅÅÅ lång tid innan de är 100% "färdiga" !

• EnYsterSyster

Annamaj
    Rat

Hav tålamod, kvinnor ! Ni är fortfarande hyfsat nyopererade ju. Mina bröst nu och efter 6 veckor går inte att jämföra, tycker jag.

Gonatt ! (Ja, jag är trött, MÅSTE sova).

• Rat

Tack EnYsterSyster! och Annamaj!

Är extra orolig på grund av blödningen och mycket värk. Vet ju fortf. inte om det bli ny operation.......så jag ville jämföra lite. Jag tycker alla verkar så pigga på att träna tidigt efter operationen och det måste innebära att jag inte är i likagod form som de flesta andra tänker jag. Jag kan absolut inte tänka mig att träna än. Det räcker med att fixa dagarna på jobbet. Blir lätt jättetrött och får ont om jag anstränger mig för myket (fast jag var i god form innan operationen)

Sov gott

• algit

Rat:
    Jag förstår precis hur du menar att du "känner " att du har bröst.
    Jag gör inte det nu jag tror den känslan försvann efter 10-11 mån.
    Jag kände av mina bröstmuskler hela tiden som att de var för korta o implantaten inte fick plats vid varje lite större rörelse men det gör jag sällan nu jo när jag simmar.
    Jag trände tidigt men det var för att jag är en träningsnarkoman o klarade inte av att "komma efter" med det.I såna lägen har jag en järnvilja.
    Det blir bättre jag lovar.

En Ystersyster:Kul att du fick jobbet lycka till!!!!

• bröstkaramellen

Sitter snart här och hänger mer än jag gör något annat. Men det får väl va ok så här en vecka innan operation eller

När ni säger att de känns hårda, är det som att trycka in ett finger i... vaddå? Hårt pumpad badboll? Fotboll? Läderkula? Bowlingklot? Hur hårt är hårt

• famousfairy

gjorde jag också innan min op .. och nu efter jag var HELT beroende av alla här. Gå tillbaka och kolla i början runt tråd 25-35 ungefär! em? bad boll kanske!?
    hej algit! hur mår du? Jag vill också träna
    men det ha gått knappt en månad , kan inte ens kör moppe ännu, för "guppigt"
    Tjejer.. ärren klia för att de börja läka!
    komma ni inte ihåg hur det var med skrubsår på knän när man var liten?
    Samma med ärren under mina bröst och på mina ögon fast de får jag icke kliar!

Rat! ring kliniken ang. infektionen låta inte bra, behöver inte vara farligt men i fall att du behöver antibiotiker igen.
    ok i'm outta here! go natt!

• AnnaS23

Heej, när slutade ni äta tabletter mot smärta? Inne på dag 5 nu och knaprar fortfarande flitigt. Vill inte sluta för tidigt och få uppleva hur det känns att ha blivit överkörd av en buss :-/
    Kram

• famousfairy

g'morron!
    personligen tog jag mina vart 6 timme i 10-14 dager efter op och sedan spred jag ut de lite mer med slutade helt för bara runt en vecka sen. (det bli en månade på torsdag !) Jag fortfarande ta ett par panodil då och då.
    vissa slutade tidigare.
    Jag bara vet att om jag inte tog de i tid, jag fick mycket ont, de hjälpt tom smärtan i såren!
    hej då!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)