• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • EnYsterSyster

pickolina

Hoppas det blir bra den här gången ! Jo, man får betala för narkosen vid omop. Det är inte den billigaste kliniken men de kan ta de priserna eftersom de har så gott rykte.

Jag fettsög utsidan och insidan av låren och man kan se någon "grop" på insidan av låren om man tittar mycket noga. Insidan av låren är nästan omöjligt att få helt jämna.

• Nancy pancy

Annamaj:

Jag är 170 cm, väger 62 kg och tränar mycket styrke så jag är rätt vältränad. Jag har en liten A nu och jag skulle kunna tänka mig stl C för jag tror inte det är för stort till min kropp. Ändå är jag osäker. Det känns jättebra med ristesten när jag tar 300cc (eller något mindre då det enligt min kirurg "försvinner" lite). Men jag vet inte hur mykcet jag vågar lite på ristestet.

Hmmmmmmmm.....HJÄLP!!!

Känns din C-kupa väldigt stor?

• vioola

Hallojsan

Jag såg strumpan den 24 nov 2005 på Hässleholms plastikkirurgi, dagen innan min op. Tänk vad olika det kan vara (råden alltså), funkar kanske lika bra me både okokt å kokt ;).

Kramis

• vioola

Ska bara var en smilegubbe där

• bröstkaramellen

Vioola:
    Testade aldrig okokt men det luktar nog bättre Kanske lite svårare att forma? Eller så är det jättelätt! Vet inte....

EnYsterSyster:
    Mina kommer nog bli betong-boobisar
    Men jag tror att jag ändå föredrar det framför sladdrigt.

Rat:
    Hur mås det idag?

• paprika

Hej!
    Nancy Pancy...
    Jag kan kanske hjälpa dig lite.
    Jag är 173/63 kg hade 75 A innan op..la in 310 cc det blev en liten c...skulle lätt kunnat tagit 350cc som skulle nog givit mig en normal eller fyllig C nu har jag droppformade..runda blir nog större av 310 cc i omkrets de är ju runda..skratt hoppas du hängde me!!*L.*Kram lycka till...Mvh/P

• Rat

Bröstkaramellen och famousfairy och allihopa!

Vad roligt att ni skriver så mycket! Jag har det lite körigt med flytt, packning och mycket jobb just nu. Hinner knappt känna hur brösten mår

EnYsterSyster
    Minns du om det kändes helt"som vanligt" för dig efter 6 veckor? eller "kände" du att du hade implantat? Svårt att förklara hur jag menar, alltså att dom kändes utan att du klämde på dom? Hoppas du förstår vad jag menar. Det ska väl inte "kännas" att man har bröst menar jag....
    Värken är bättre men känns fortf ibland, nu har det i stället börjat "klia" mycket inuti och utanpå runt ärren men det är väl i alla fall som det ska hoppas jag
    Känns dina helt och hållet som "dina egna" nu?

• Rat

Hörni tjejer, nu efter duschen såg jag att det varat lite i ärret runt bröstvårtan. Ska man låta bli att sätta på tejp över natten tror ni? så det får lufta lite????

• pickolina

Hmmm, har du tagit bort tejpen???

Om du väl tagit bort tejpen så skulle jag (om jag var du) rengöra med lite alsolsprit och sedan sätta på ny tejp.

• Annamaj

Nancy Pancy

Jag var jätteorolig för att få för stora bröst men jag är jättenöjd. C-kupa känns inte alls stort, jag är 164/57 kg. Jag har storlek 36 i kläder och brösten får plats :o) (med nöd och näppe). Jag tror inte 300 blir för stort om du inte har mycket egen bröstvävnad, för det gör stor skillnad, tror jag.

En yster syster

Kan du (försöka) beskriva HUR mjuka/hårda dina bröst är. Jag tycker mina är stenhårda och är orolig för att de ska fortsätta vara det.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)