• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • bröstkaramellen

Hejsan tjejer!
    Kul att se att så många är pigga och glada så här på söndagsmorgonen

Famousfairy:
    Jag opererar mig den 23 maj så det är NÄRA NU!!!!!!!!!!
    Tack för hjälpen med ROC Purif-AC, emulsion. Ska kolla det snarast.

Rat:
    Låter som om det går åt rätt håll. Härligt!

Tärnansara:
    Vi är ju bekanta sedan "förr" . Ska nog ta en mjukglass idag när jag tänker efter.

Kram allihop!

• Flisann

Anneli23
    Hej ser att du nyligen skrev ett inlägg kanske du kan "ristricket" Vore kul att prova och känna efter och visa här hemma på ett ungefär hur storleken blir.

• AnnaS23

Nu har jag gjort det... opererade brösten i torsdags. Gick förvånansvärt bra tycker jag. Visst ont har det gjort och gör fortfarande men det går. Jobbigt att sova! Jag lade in 215cc anatomiska geléhallon bakom bröstmuskeln. Nu är jag tejpad runt brösten och över, bara bröstvårtorna som syns (pekar rakt ut). Jätte svårt att se hur det kommer att bli? Nu tar jag inte av mig sport BH:n så mycket och granskar inte brösten. Men kommer de att ändras mycket? Vad händer när alla tejp tas bort...? Kan Sport BH:n trycka till brösten fel? Svårt att röra mig och sträcka på mig då all tjep trycker och drar. Hur kände ni i början? Nojjig... Kram

• AnnaS23

Hmm.. en sak till... vet inte hur jag ska förklara. Jag var ju knappt en A tidigare och har lagt in 215cc bakom muskeln. Givetvis kommer jag inte få några stora bröst och det var inget jag heller ville ha. Men det känns som brösten står ut mer på sidorna än rakt ut. Alltså inte så mycket bröst framåt utan snarare rundare åt armarna till. Vet inte om ni händer med? :) Tacksam för svar...

• Tärnansara

bröstkaramellen

Det gör du helt rätt i, det är ju så mumsigt!!! Vi hörs senare!

Kram

• Anneli23

Flisann
    Nej tyvärr kan jag inte ristricket, gjorde aldrig det själv... Men jag vet att flera andra här har gjort det, så de kan säkert förklara :)

• bröstkaramellen

Flisann:
    Jag kokade vanligt (ej klibbigt) ris och när det det kallnat fyllde jag det i två plastpåsar. 3dl kokt ris som man inte trycker till utan som är ganska poröst skulle då motsvara 300cc "inplantat". Sedan knöt jag ihop och plattade till dem så att de såg ut som ett silikoninplantat och stoppade in under bh:n (sport-bh är att föredra men jag fick dras med en vanlig). På så vis får man en känsla för hur stora de kan komma att bli sedan. En del menar att ca 50cc hamnar under muskeln (om man valt placeringen där) och drar då av samma mängd ris. Vet inte riktigt hur det är med det. Och det finns säkert andra sätt att lösa ristricket på. Det har var mitt. Obs - ris luktar inget vidare när det blir varmt innanför bh:n *hihi*.

Lycka till!

• bröstkaramellen

Anna23:
    Man läser så mycket så det blir lätt att blanda ihop. Vart gjorde du din op? Vilken kirurg?

Kram och grattis!

• EnYsterSyster

Hej hopp allesammans !

Nej, jag är inte död, jag har bara haft FRUKTANSVÄRT mycket att göra sista tiden.

Nancypancy

Gabriella Sellman på Plastikkirurggruppen gjorde mina för snart ett halvår sen. Jag är 165 cm, väger 55 kg. Hon rekommenderade 245 g, jag valde 215 g MM McGhan´s anatomiska. Jag tycker inte de blev för stora, skulle tom blivit nöjd med ännu mindre, men synd att klaga !

Svar på tråden Bröstförstoring (5)