Bröstförstoring (5)
Rat:
Jag hänger på Hoppas att alla fortsätter att göra det. Det händer ju tydligen så mycket under det första halvåret så den erfarenheten är det ju underbart att få ta del av!!!
Famousfairy:
Tänker på dig!
Rat:
Jag hänger på Hoppas att alla fortsätter att göra det. Det händer ju tydligen så mycket under det första halvåret så den erfarenheten är det ju underbart att få ta del av!!!
Famousfairy:
Tänker på dig!
Saara:
Vart har du opererat dig? Inplantat? Storlek? Alltid kul att få lite mer "kött på benen". Hur mår du nu, efter 4 månader?
Alla ni som opererat er:
Vad är det allra BÄSTA med att ni gjorde operationen? (Själv funderar jag både kring kläder på, kläder av , bikini, kvinnlighet m.m. m.m.)
Kramis!
En liten fråga till....
Jag tycker att "sillisar" är jättesnyggt och vet att min kära sambo är med på noterna. Men - är det någon som har någon erfarenhet av hur grabbsen upplever dem. Låter kanske knäppt men jag undrar faktiskt! Gillar de dem???
Jengirl:
OK, menade väl egentligen om ni som har SAMBO/POJKVÄN har fått positiva reaktioner. Men allt är ju en tolkningsfråga...
Jengirl:
Jag menar INTE att jag vill skylta med mina heller, det har jag tydligt klargjort innan. Men eftersom jag är lite nervös för hur det ska bli så skulle lite feedback på det området kännas skönt. Handen på hjärtat - jag hoppas min sambo sen jättelänge kommer att tycka att jag blir fin.
Ceciliaj, Pickolina, Famousfairy, Algit:
Tack
Jag håller verkligen med om det där med att all br*st är toppen. Men det är också skönt att reaktionen varit positiv. För mig handlar det inte enbart hur "de" ser ut med kläder på för med en bra BH funkar det riktigt bra (bra = formpressad med ilägg). Men jag trivs inte när jag tittar bakom Alla har vi ju olika skäl.
Kramis - igen!
Måste bara tillägga att jag har en jättego sambo som alltid har sagt fina saker om mig. Så därmed kan jag skriva under på att det också är MIN idé - enbart. Han blev nog rätt förvånad först, men efter några års prat/tjat om det så har han förstått att det är något jag väldigt gärna vill.
EnYsterSyster och Algit:
Det här har ni säkert berättat massor av gånger (har läst alla de tidigare trådarna innan jag kastade mig in i "gänget" men minns inte...) -
vad har ni lagt in (storlek, inplantat) och vart har ni opererat er.
Go´kväll
Algit:
Tack. Då vet jag
Jejan:
Hur upplever du dem nu? Lagom? För stora? För små? Jag ska själv lägga in 335 FM och har en 75b innan.
Rat:
Kul att din dag funkade bra - trots den där lite läskiga början.
Heja heja!!!
EnYsterSyster:
Tackar Då vet jag.
Rat:
Den 23 maj är det bokat för mig. 5 veckor precis idag. Har börjat vela kring det där med ifall jag ska vänta till sommarlov och så, men jag vill ju hellre kunna umgås med familjen då och må ganska hyggligt. Får väl ta tre superjobbiga veckor på jobbet och trassla mig ur situationer med lyft och så.... *bekymrad*.
Det där med att berätta eller ej är svårt. På jobbet skulle jag ALDRIG berätta, men jag har valt att göra det för några väninnor. En som har gjort det, en som vill göra det och en som stöttar. Tyvärr en som inte alls gillade det..... Jag kommer aldrig veta om jag gjorde rätt eller fel men jag behövde verkligen prata med mitt "kompis-gäng". Så sammanlagt är det fyra som vet. Plus min sambo