Bröstförstoring (5)
Anna23:
Man läser så mycket så det blir lätt att blanda ihop. Vart gjorde du din op? Vilken kirurg?
Kram och grattis!
Anna23:
Man läser så mycket så det blir lätt att blanda ihop. Vart gjorde du din op? Vilken kirurg?
Kram och grattis!
EnYsterSyster:
Visst hade du också vanliga inplantat - alltså inte soft touch?
Känns de ok mjuka nu alltså efter snart 6 månader?
Kram!
Hello girls
Så här skriver Akademiklinken i sitt informationshäfte om bröstförstoringar:
"Hur kan jag själv testa/prova olika volymer?"
- Genom att fylla en plastpåse med kokt ris i en sport-bh. Viktigt är att göra detta på det sätt som du har fått information om under konsultationen.
Förmodligen sägs det olika, men det är nog därför jag och famousfairy har kört med just kokt ris.
Kram!
Vioola:
Testade aldrig okokt men det luktar nog bättre Kanske lite svårare att forma? Eller så är det jättelätt! Vet inte....
EnYsterSyster:
Mina kommer nog bli betong-boobisar
Men jag tror att jag ändå föredrar det framför sladdrigt.
Rat:
Hur mås det idag?
Sitter snart här och hänger mer än jag gör något annat. Men det får väl va ok så här en vecka innan operation eller
När ni säger att de känns hårda, är det som att trycka in ett finger i... vaddå? Hårt pumpad badboll? Fotboll? Läderkula? Bowlingklot? Hur hårt är hårt
famousfairy:
Det går framåt hör jag! Härligt
Vad det gäller klyftor så tycker jag personligen att det ser värre ut om de sitter ihop direkt (som två handbollar som krockat) än om de faller lite naturligt ut åt sidorna. Bättre att kunna pusha än att alltid ha för tätt alltså. Men detta är ju bara hur jag själv ser på saken.
Rat:
Superskönt att höra att du mår bättre. Och BÅDE dans och umgänge Gratulerar.
Swing:
Skönt att de blir "ens egna" med tiden. Jag har ju inte fått mina nya än.
TRE DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
famousfairy:
Jag ska dit på tisdag. Ska du dit på måndag alltså?
Rat:
Tack för omtanken. Och vad skönt att det gav mersmak. Det ger hopp Då kommer man orka med sådant igen alltså *haha*.
Stora kramar!!!
famousfairy:
Jag skrivs in klockan 12.00 på tisdag.
Är superpirrig
Skulle så gärna vilja se bilder om du har. Är du medlem på "plasticsurgery...."?
She´s back!
Lite tilltufsad och lite "efter-deppig" till och från men jag lever
Jag tyckte mina såg förskräckliga ut efteråt - stora, stenhårda, konstig form... Nu efter 4 dagar så börjar de kanske svullna av, men jag är inte säker. Jag gillar INTE att det sticker ut åt sidorna för det känns som om jag lagt i 600cc i stället för 300..... Såhär var inte mitt ristest så jag utgår från att de är väldigt svullna i början.
Jag har knappt vågat att titta för de känns så "främmande" och på nätterna är de skitjobbiga. Bara i vägen! Men som sagt - det har inte gått 4 dygn än sedan operationen så jag får väl ge mig till tåls.
Jag känner igen mig i den nojjighet som beskrevs av Anna23. Jag är jättenervös för att de ska börja bli jätteolika eller inte få fin form eller aldrig svullna ner utan att jag kommer få G-kupa typ. Men jag försöker varva vila med lätt, lätt aktivitet och hoppas att jag snart känner mig mer bekväm med mina nya vänner.
Det har i alla fall gått bra!
Kram!!!!!!!!!!!!
Rat:
Jag minns att du kände att det var läskigt i nederkanterna, ex om man lutade sig framåt. Hur känns det nu? Bättre?
Jag förstår hur du menar. Dessutom kluckar det rejält av någon vätska som bildas inuti. Mitt vänstra bröst är mest ömt och svullet och kluckar mest.
Är det någon annan som vet något om detta får ni gärna berätta för mig.
Kram på er alla!