Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

HEJ! få jag också vara med!?
    rat.. du o jag borde vara i samma sits nu men efetrsom du nu ligger 2 veckor förre mig så suga jag åt mig allt du säga!
    Bröstkaramellan.. Jag frågade min "flamma" i usa han sa "I'm more of a , but if it makes you feel better then it's none of my business"
    Det gillade jag och uppskatter det
    I alla fall mina nya bröst ska vara MINA ..
    bara de är inte för stora!!! oh god 3 dyas to go. Jag är mer nervös nu än jag var innan den 3 april när det skulle ha blivit av.. Big hugs to all!!

• famousfairy

Jengirl..
    med barn.. underbart.. grattis.
    Du hade anatomiska, rätt? under, rätt? ok hur mycket av volumen av implantantet "försvann" förstår du var jag menar?
    Flisan..
    Kliniker.. jag har hört bra om Plastikkirurg gruppen, Viktoriakliniken, och Akademikliniken. känner nån som gick till Kirurgcentrum.. hon var nöjd..
    men i slut ändan, det är bara du som kan avgöra det. Jag har valt att betala dyrt men försakring mm. jag tror att det är värt det..

• famousfairy

Nancy Pancy.. jag har hört bra om Sophiahemmat!
    Annamaj..
    Ungefär så länge väntade jag, fast fick skjuter fram det 2v pga tandinfektion
    Annamaj och ceciliaj.. var gjorde ni det?
    ALGIT! som du vet jag har inga barn men det är precis det som du beskriva som jag se fram emot.
    Rat.. hur går det?

• famousfairy

Va roligt! det är riktigt fart på den här tråden!
    För mig, är det bara ca ett år sedan jag började använder inlägg.. det kändes så falsk innan. Jag är inte stor, men när jag går upp i vikt är brösten sist och inta fyller en A då. när jag går ned är brösten först och jag trivdes bara när jag var smal och väl tränad för då "passade" brösten. Nu ha jag slutat med det arbete och ville vara en kvinna, fast med normala små bröst- inte platt!
    5 vet vad jag ska göra. Andra vet att jag ska op mina ögon så de kommer att tittar där istället! De som vet om brösten vet inte att de andra vet och har lite att göra med varandra!
    Ärligt talat, mina bröst är patestiska, men jag är ändå rädd att de bli för stora!!!
    kram!!

• famousfairy

tack för info.
    efter att ha läste och delade med alla jag ska bara acceptera att det komma att ta tid. herregud, jag ha fortfarande tandverk!men måste komma ihåg att det var "bara" 11 dager sen.
    Engång till.. Hur mycket av implantatet "försvinner" under muskeln? alltså storleks mässigt.
    Jag ville inte vara allt för obestämde på torsdag morgon!

• famousfairy

Hej Toot! Välkommen!
    kolla på www.qvinna.se Jätte bra websida med massor av info! Där ha de före/efter bilder.

• famousfairy

Rat!
    Elva dager! jag är imponerad. Jobbar du på dagis? För det ville jag också.. eventuellt.
    Nå hur är det med storleken nu? och Bravo för att du kom hemifrån och allt jobbigt där. Han är kanske svartsjuk!?
    Ja två dager kvar, jag vet inte vad jag tycker om det längre..utom att mina 250g okokt rispåsar, i en kanske något för löst sittande sport bh, forfarnade känns bara lite lite för stort.. lite för bystig på mig.
    Plötsligt börjar känner mig lite ensam..

• famousfairy

Hej allihop, ledsen jag har inte varit med så mycket idag, Så många nya namn! va roligt! fast jag är dålig på namn och måste läsa bakåt i tråden hela tiden!
    Rat. Om det är så att ca 50g hamna nedtryckt bakom muskeln så är det här-250 (vilket betyder 280 implant) nog bra för mig. annars ta jag 245 och pusha upp när det behövs! om jag verkligen fyller en 75A bli jag nöjd!!
    Well-.. jag har 2 kyckling m ris och 3 pasta med min special sås i frysen. Risfrutti, yogourt, jus mm. imorgon gäller bröd mjölk, scanpore!! panodil zapp och multi vitiminer, och då är jag klar,,
    nåt jag har glömt!? natti natti

• famousfairy

Kära bröstkaramellan!
    Tack har varit uppe ca 5 min och skratter högt! gud va roligt!
    Jo det är därför jag gick över till okokt ris!
    Kladdigt och prassel med plast påsar och det luktade när jag blev varme mm MEN även om jag säga det själv tillverkade jag två par utmärkte formad bröst! storlek och projection var korrekt! jag använde sma kinesesika skåler (ca 10cm runt!) och mätt längde o bredd 215 och 245!!
    Men som sagt nu har jag okokt i stumpbyxor påsar. Håller inte formen så bra men..
    Rat!! Tack jag vet att ni finns..så snälla ord. Jag har fått så mycket råd mm och nej, tack o lov så har jag inte en relation just nu. Jag har fortfarande mardrömmer om den jag avslutade för 2 år sen
    This is my last day with little breasts,
    think I'll miss them!?

• famousfairy

hej.. för ni som undra ska jag har anatomiska/dropformad, 245g eller 280 få se imorgon! Jag är en ungdomlig 42åring, (pga mitt fysisk arbete) och det är just pga min ålder att jag valde de anatomiska tillsammans med min kirurg.
    jag är 160 väger dryggt 48 kilo, och fyller inte en 75A pushup. (HM) 70A pushup ja! men det är egentligen tight runt ryggen. Och jag se nästan snyggare ut utan bh för det se ut som jag har ett barns bh på mig!!
    Nå ja.. imorgon är det gjort!!! YIPPEE!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)