Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Hej..
    det här kanske låta lite självupptagen jämnfört med våra kära syster Rat, men..
    Hur länge hade ni svullen mage?
    ok jag har inte rört på mig på en vecka men min mage är som min mammas! midjan har blivit jätte högt upp den liksom sticka bara ut som jag var gravid!
    Det är jätte svårt att dra in..
    några tips?

• famousfairy

Tack tjejer..
    har ni några tips om sport bh'n som gnugga på såren?
    det är näsatn värst! det gå inte att avlasta!
    MEN DET ÄR BARA EN VECKA !!

• famousfairy

Ystersyster..
    ta det jätte försiktig med träningen, inga stora vikter, 1) du ha inte tränat på länge det bli jobbigt, 2) du träner en opererade område det bli ömmare och skörare.
    jag vet inte jag bara vet att inflammation bruka vara hård det är allt blod som springa ditt för att skydda och läka området.
    när du stretcha, bara gå så långt som du känna smärtan/stretch, hålla i 10-30 sekunder och sen släppa. gör ca 3 ggr.

Det är bara en vecka för mig men jag ha ont. och räkna med att ha ont länge... att det skava är SKIT jobbigt.
    Jag satt i fåtöljen och drog mig upp/fram med armarna 10x3. Efteråt strekte jag bara ut mina arma så långt bak/upp/och till siden jag kunde. det räker för mig ska göra lite varje dag.

Rat.. håll ut.. du ha fått en jätte smäll inte bara i bröstet men en opererade bröst AJ!!! .. det ordna sig. kram

• famousfairy

G'morron Rat!
    Va härligt.. men du..
    TA DET LUNGT!!!!!

• famousfairy

stop it girls.. you're scaring me!!
    ok jag har en vännina som ha samma yrke som jag.. dansös. Fast jag ha slutat nu efter 25 år som proffs! Nu har jag inte tränat sedan början av feb i år..
    Hon gjorde op för ca ett år sen. Juni tror jag.. och var tillbaka på jobbet efter sommaren.
    Man ska ta lite i tagit. Om man sluta träna HELT pga ont då måste man börja om från början.. så länge det inte är en skada förstås. Visst kan man sträva efter längre musklar men .. lite i tagit, dra man för hårt så går pytte små fibre av och det är det som gör ont.
    Det är nog bara tränings verk. gör bara x5 ca 3ggr om dagen med egen vikt/spänning och töj väldigt försiktigt efteråt

10 dager för mig nu.. ibland bra ibland hemsk mycket ont.. tror min sport bh är för liten!? Jag vill ha en som gå längre ned på revbenen Några förslag? ca 74 under och...
    85cm ÖVER BRÖSTEN yippee!!!

• famousfairy

Rat,
    Tack för tipset, det ska jag går o prova på jo, det bli väl tisdag nu!
    En sak jag har märkte nu.. de sista 2 dager ha jag inte tagit mina smärtstillande så regelbundet,.. de hjälpa smärten i såen med.
    så, jag tror att jag ska be o få flera i fall att.
    handlade idag och bar hem, 1 stor colalight, 2 äpplen, 2hekto torkade jordgubbar, lite chocklad o pringles (light!?) Ja kanske 3kilo allt som allt.. Jäddrans!! va det var tungt!!!
    nu ska jag ta det lungt.
    Kram!!

• famousfairy

PS .. rat? om det inte gör ont.. rör på dig!
    strek armarna upp, och ut till sidan, vrid på händerna i alla positioner så att det "känns" runt axlarna och in mot bröstmusklarna..
    Det är nog bra med dig, men vi vet inte än. så ta det lungt .. som sagt om det "känns" det räcker nog!
    Vad tycker ni andra?

• famousfairy

Ingen arning.. mina är så färska! tycker ändå att de är lite lite mjukare redan.
    De är nog min dyraste ägodel och jag tänker ta hand om dom! ifs fick ett par diamant örhänge från mina föräldra i 40 års present. vet inte vad de är värd men pappa sa om du ha ont om pengar sälj dom!!
    Mina bröst kan jag inte sälja, eller !? bara om jag gå på gatan!!
    förresten vet någon hur mycket "passion" de tåla? och hur länge man ska vänta tills man utsätter de för sånt ;-/

• famousfairy

Rat::? it's just you an me babe!! Vi har ju stött varandra så länge så vi kan gör det lite till!!
    Jag har nämligen en,, em vad ska man kalla det för.. flamma? som bo andra siden av Atlanten, som vill att jag hälsa på! men.. det är dyrt nu på sommaren så jag få väl vänta ett par månader.
    Jag blev fri från en "pyskopat" för 2 år sen han majlade mig nyss, jag fick hjärtklappning så jag är inte riktigt redo men.. man vet aldrig!
    Jag är sååååååå glad att jag gjorde det!!!

• famousfairy

hej..! är på väg ut nu. Ha tagit en lång dusch och gjory allt som vi tjejer vill göra.
    Ha lite smink på mig och mina ögon läka fint!
    Nu ska jag till stan!! nej inte för kungens skull ska leta efter en ny sport bh. Ha bara några tusen lappa kvar tills 19/5 men det här ÄR viktigt! eftersom jag ska ha det så länge.
    Magen lite svullen men allting börja bli lite lite bättre!
    Släpp brösterna loss d'är Vår!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)