Inlägg från: la fleur |Visa alla inlägg
  • la fleur

Bröstförstoring (5)

Hej rat! har haft ett hårdare bröst och har ännu, op 21feb. Fick en penicillinkur, charles trodde att jag hade fått en infektion, och det kan också bli en kaps.kontr, var helt säker på att det var så, men nu vet jag inte. Ringde vic klin och dom sa att dom op så fort som möjligt om det är en kaps.kontr, man behöver alltså inte vänta ett halvår, du får göra som jag vänta och se,mitt bröst blir mjukare och mjukare så jag tycker att du kan hoppas på detsamma.Håller tummarna kram

• la fleur

Hej, jag har nog fått kapsel i ena bröstet TYPISKT!! op 21feb, skall till Charles den 8 juni. Jag försöker hitta fler som har råkat ut för samma men det verkar bara vara jag......snälla hör av er.

• la fleur

Jag fick en inf några veckor efter op, sedan dess är det liksom ihopdraget hårt och nästan lite hängigt och ömt det känns speciellt när man ligger på rygg, det känns jättejobbigt!!!undrar om Charles vill op så fort som möjlig eller om man kan vänta till efter hösten....kram och tack för omtanken. Rat hoppas ditt går över!

• la fleur

Rat: jag ska till Charles den 8/6 så då får vi se vad vi hittar på. Om det är bättre som du säger att vänta ska jag försöka med det.Jag hoppas också att det blir bra till slut, känner mig lite ensam om et här bara....hoppas att du slipper problem! tack för stödet KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring (5)