Inlägg från: sahlena |Visa alla inlägg
  • sahlena

Bröstförstoring (5)

hej hej!
    Jag ska op. om 6 veckor, börjar bli nervös när jag tänker på det..
    Ska göra det en fredag och ska vara hemma på måndan oxå. Fixar jag att jobba på onsdan tro (helg på tis. Jobbar som mattant)vad säger ni som redan har det avklarat.. Finns det nån mer som jobbar i kök där ute?

• sahlena

Hej hej!

Nu börjar det närma sig för min op. Den 2:a juni ska jag.
    Jag börjar bli ganska pirrig och värre blir det antar jag.

En sak jag funderat på är om dom på jobbet ser och vad dom anser, okej jag vet att det är min ensak men ändå..
    En annan grej och det är ju värre är faktiskt vad min 8 åring ska säga, du duger som du är men....
    Försöker att inte visa mig för henne naken så mycket och vara snabb att klä på mig. Inte lätt.

Alla här säger att man lär vara hemma lääänge, jag som tänkte stanna hemma max en vecka. Kanske ingen bra idé ändå.

• sahlena

Rat

ja jag vill ju inte smussla men det känns så konstigt att först säga att man duger som man är och alla är olika i kropps form och storlek och sen operera sig, lite dubbla budskap liksom..

Jag tänkte lägga in ca 300 så lite förändring blir det ju.. jag har berättat för en på jobbet vi är fem.
    Vi byter om tillsammans inte alla fem men i alla fall två och två minst.
    Jag jobbar i kök, så det blir ju en del tunga lyft.. sen har jag en liten pajsare på två här hemma oxå.
    Vad gäller jobbet blir vi fem till i mitten av juni sen är jag själv resten av sommarn. okej vi har vagnar och så men ändå..

• sahlena

Hej alla!
    Jag har ned räkning. I morgon ska jag betala och sen den 2:a är det dags för mig. Jag är ömsom super nervös och ömsom cool lugn. Hade nog tänkt mig 300 men frågan är ju det där med att lite "försvinner" under muskeln... Hm... Vill ju inte ta i för mycket så jag blir Dolly Parton direkt. Svårt..

• sahlena

Hej alla!