Inlägg från: sahlena |Visa alla inlägg
  • sahlena

Bröstförstoring (5)

hej hej!
    Jag ska op. om 6 veckor, börjar bli nervös när jag tänker på det..
    Ska göra det en fredag och ska vara hemma på måndan oxå. Fixar jag att jobba på onsdan tro (helg på tis. Jobbar som mattant)vad säger ni som redan har det avklarat.. Finns det nån mer som jobbar i kök där ute?

• sahlena

Hej hej!

Nu börjar det närma sig för min op. Den 2:a juni ska jag.
    Jag börjar bli ganska pirrig och värre blir det antar jag.

En sak jag funderat på är om dom på jobbet ser och vad dom anser, okej jag vet att det är min ensak men ändå..
    En annan grej och det är ju värre är faktiskt vad min 8 åring ska säga, du duger som du är men....
    Försöker att inte visa mig för henne naken så mycket och vara snabb att klä på mig. Inte lätt.

Alla här säger att man lär vara hemma lääänge, jag som tänkte stanna hemma max en vecka. Kanske ingen bra idé ändå.

• sahlena

Rat

ja jag vill ju inte smussla men det känns så konstigt att först säga att man duger som man är och alla är olika i kropps form och storlek och sen operera sig, lite dubbla budskap liksom..

Jag tänkte lägga in ca 300 så lite förändring blir det ju.. jag har berättat för en på jobbet vi är fem.
    Vi byter om tillsammans inte alla fem men i alla fall två och två minst.
    Jag jobbar i kök, så det blir ju en del tunga lyft.. sen har jag en liten pajsare på två här hemma oxå.
    Vad gäller jobbet blir vi fem till i mitten av juni sen är jag själv resten av sommarn. okej vi har vagnar och så men ändå..

• sahlena

Hej alla!
    Jag har ned räkning. I morgon ska jag betala och sen den 2:a är det dags för mig. Jag är ömsom super nervös och ömsom cool lugn. Hade nog tänkt mig 300 men frågan är ju det där med att lite "försvinner" under muskeln... Hm... Vill ju inte ta i för mycket så jag blir Dolly Parton direkt. Svårt..

• sahlena

Hej alla!
    Nu börjar det närma sig för mig. Ska op den 2:a juni. På fredag alltså... Åhh jag är ömsom nervös och ömsom coollugn.
    Kollar allas bröst i smyg, och känner mig nästan som en gluttare, tänk om min omgivning visste.. Okej jag är lite knäpp erkänner det...
    Ringde till mott. idag och fråga lite. Dom skulle ringa om tid när jag skulle vara där på fredag i morgon.
    Bara lite nyfiken vart har ni andra opat er, och vad fick ni betala?
    Jag ska op på Liss och Liss i Uppsala min kostar 32500.-

Kram

• sahlena

Impossible_girl:
    Jag vet inte varför dom är billiga hoppas det inte är nåt tok men dom verkade okej. Gav bra intryck när jag var dit. Skulle inte få åka hem om inte allt var bra dagen efter.Låter ju bra i alla fall..

• sahlena

Är nervös i alla fall...

• sahlena

Jengirl:
    Jag är inne på samma linje som du det där med idealen, jag ska opa mig i morgon, och jag har en 8 åring hemma. Vad ska man säga... För frågorna lär ju komma. Jag var inte nöjd med min kropp men tycker det är fel med "plast tuttar". Jag får bara hålla tummarna att hon inte får mina obefintliga. När/om den dagen kommer då hon oxå vill förändra kan jag ju inte säga så mycket.

Ja nu börjar man bli bra nog nervös och pirrig. Kl. 10 ska jag va där...
    Har jag tänkt ut rätt stl, blir det bra, blir jag nöjd, får jag besvär... ja funderingarna är många.

• sahlena

Swing:
    Ibland tror man nästan att min tjej är synsk el nåt sånt. Skulle just gå in i duschen för att köra klinisk rengöring inför morgondagen då hon kommer in och börjar prata om bröst förstoringar och minskningar och ställer frågan om jag skulle vilja förstora mina. Jag bor på ett mindre ställe och är väl rädd att hon ska berätta vitt och brett att jag gjort det när jag väl kör den ärliga stilen. Här vet ju alla allt om alla ändå..

Ja ja nu är det bara 13 timmar kvar och jag börjar vela på stl. 300 el. 275 el kanske 250..

• sahlena

om två timmar ska jag va på mott, för op. fan vad nervös och hispig jag är.... tusen frågor snurrar i huvet....
    kram till er alla

Svar på tråden Bröstförstoring (5)