• Yaia

Bröstförstoring (5)

Hellu allihopa!!

Är ny här och kikar runt lite, jag har följt er alla en bra stund ni men kännar att nu skulle det va skönt att dela med sig med några som vet mer..:)

Jag ska op mej om två veckor, jag är asnervös men det är väla alla mer eller mindre antar jag...det jag undrar är hur ni mådde efter narkosen, vet att det är väldigt individuellt eftersom jag jag jobbar på djursjukhus, det är ju nästan samma sak där;)
    Sen har jag bara tagit ledigt två veckaor, vet inte om det är för lite, vad säger ni som återgått till arb efteråt...och jag tycer ni varit riktigt duktiga som genomgått detta, heja er!! :)

• Yaia

hellu...nä jag har iallafall inte gått nånstans, men jag är så nervös nu så jagkan typ nästn inte skriva, op på lör 6/5....så nästa vecka denna tid då e det klart...

försöker att inte tnka så mkt, blir bara mer nervös....

• Yaia

hej allihopa-..

tänkte bara komma med en liten fråga, jag op mej i lördags, den 6 maj och jag måste säga att jag mår oförskämt bra, jag är ute och går med hunden, duschar klär mej osv redan 2 dygn efter..men men det jag tänkte höra var hur länge ni sv på rygg...jag håller på att bli galen, jag får sååå ont i ryggen och kan inte sova på nätterna...hjälp nån?? tack

Sandra

• Yaia

ok tack allihopa, det ger mej hopp att jag kanske kan göra det snart..kram

• Yaia

bröstkaramellen....
    jag op på plastikakademin i linköping hos Gunnar Kratz, helt underbara allihopa..
    Jag har mentor round moderate profile, cohesive II, 400cc i båda...

Tack famousfairy, jag ska prova det..:)

kram på er alla som e sååå gulliga....

• Yaia

hello....var kan jag hitta en sportbh med knäppning/dragkedja fram??

• Yaia

Heather...

tack ska kolla där, men hur vet man strl, jag menar om man ska ha den för a-b kupa eller c-e kupa, jag har ju tänkt att dettablir en c när jag är färdig men nu är det lite svårt att se...:)

• Yaia

Hej AnnaS23...

Jag op 6 maj(10dagar sen)

jag slutatde äta mina starkare tabletter(dikloflenak) vid dag 4 och sen åt jag panodil i ca 2 dagar till så nu äter jag ingenting och det känns ingenting, lite när jag kliver upp på morgonen men det är ju då man är som stelast..under dagen sen när man rör påsig så blir det bättre....
    Hur mår du annars då??
    Lycka till...kram

• Yaia

Hejanna..

jag mår bara bra, jag hadeockså kräckscenarion i huvet innan,men det har gått väldigt smidigt...jag rör på mig som sagtganskamkt, jag ahr dessutom hund så han den stackarn är ju tvungen att gå ut och så, jag kan hållamedom att de allraförsta dagarna så gjorde det ont vid hastiga rörelser men det gavsig allt eftersom, om man tar allt i en lugn takt så går det, jag kunde tex efter 3-4 dagar sträcka armarna över huvet och sätta upp håret osv, men det gick långsamt :) men det gick...

Det bästa tror jag är attbörja röra på sig så fort man kan så man inte blir stel, nu gör jag i stort sett allt som innan, 6 dar efter städade jag , diskade och tvättade, så tar man det bara lugnt så går det nog:)
    Var ute och gik 6 km med sambon och hunden igår osv..

Ang storlek så hade jag typ inga alls i början 70a-aa så...
    jag la in 400cc gelehallon bakom muskeln och får förhoppningsvis c innan det är färdigt :)

Tog bort bandaget igår och fick se dem för första gången, jag är nöjd, supernöjd, bara e inte blir mndre;)

hoppas det går braför dej och vi får hålla kontakten så jag får se hur det går:)

Lycka till...

Kram

• Yaia

Å anna jag glömde säga att magen kommer gå tillbak till sitt vanliga jag eftr ett tag, den har nog inte kommit igång än efter operationen, så man är lite förstoppad....ät lättsmält mat, ett tips och rör på dig så blir det bättreoch den kommer fortare igång..

Kram

• Yaia

Nancy Pancy...
    Grattis till operationen, kan man säga så:) skönt att allt givk bra..
    jag op 6 maj så det ahr gått en mån sen op, ja hade jätteont på kvällen samma dag som op ch jag åt smätis i bara 4dagar efteråt, tog smärtis om jag sklle iväg nånstans och då oftast bara panodil...idag efter fyra veckor så jobbar jag som vanligt och harninte alls ont, mer öm liksom men inget jag känner jämt utan bara när man tycker på dom inte så konstigt kankse men..:) men det blir bättre och bättre för varje dag...det är ju individuellt som sagt, väldigt mkt tror jag...lycka till, hoppas det går bra..

kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)