Bröstförstoring (5)
Hej Catte!
Tänkte höra om dina bröst förändras mycket av graviditeterna efter operationen?
Kram
Hej Catte!
Tänkte höra om dina bröst förändras mycket av graviditeterna efter operationen?
Kram
Hej famousfairy!
Vad kostar ROC Purif-AC, emulsion? Har även små finnar i ansiktet, hade inga i tonåren men sen jag började med p-spruta har finnarna kommit fram! Jag ska sluta med p-spruta! Kan krämen hjälpa i mitt ansikte också tror du?
Ska operera mig om 18 dagar på AK!
Kraaam
famousfairy
Åhh va bra då ska jag skaffa mig en sån kräm! Bor inte i Stockholm, så jag hoppas att det kan finnas på Kicks eller vårat lilla Åhlens! Annars får jag väl köpa det i Stockholm, ska ju dit en dag innan jag ska operera mig!
Kraam
bröstkaramellen
Det gör du helt rätt i, det är ju så mumsigt!!! Vi hörs senare!
Kram
Hålla tjejer!
ok nu är det verkligen bara 16 dagar kvar!!! Jag känner mig inte nervös för operationen men jag går fram och tillbaka "kommer de bli för stora eller kommer de bli för små"!
Tänkte höra om någon här inne har lagt in gelehallon FM425cc eller liknande??????
Jag är nu en pluttig A-kupa och har tänkt mig en D-kupa.
Kram kram
famousfairy
Tack för tipset!!! Berättar sen hur det gick hihi
Kramis
Hej tjejer!
Idag är det precis två veckor kvar till det är min dag!!!! Åhhh jag längtar så!!!
Ni som gjort era operationer tidigt på morgonen, hur tidigt åkte ni hem? Jag ska vara där 7.30 och de sa att jag skulle få operera mig tidigt! Jag ska ju vidare hem efter och det är tvåtimmars bilresa! Min sambo lär få köra lugnt hihi
Kramis
jejan
Åhh det låter bra!
Jag är 173cm lång, väger 54kg och ska opereras på akademikliniken?
Kraaam
famousfairy
Angående ristestet! Hur mycket sa de på akademikliniken att du skulle ta bort (det som försvinner under muskeln)? Om jag ska lägga in FF425 hur mycket ris ska jag ta då?
11 dagar kvar nu!!!!!!!
Kram
famousfairy
Har kokat ris...så jag ska prova nu! Jag lägger i 3,75 dl, tror du det blir rätt?