Inlägg från: Charlize |Visa alla inlägg
  • Charlize

Bröstförstoring (5)

Hej tjejor!

Funderar mycket fram och tillbaka, men det lutar åt att jag vill operera brösten någon gång snart...
    Enligt min man är det inget fel på mina bröst idag (har en ganska välformad B-kupa nu) men lite4 större vill jag gärna ha... Dels för att bli lite mer proportionerlig och dels för att känna mig lite mer kvinnlig och sexig. Och mannen skulle bli stormförtjust!
    Tänkte först vänta tills jag fått barn, men varför vänta?! Jag är 31 år och det ser inte ut som att barn ligger jättenära i tiden.... Och då kan jag ju passa på att få njuta lite av ett par större boobs innan dess också...

Undrar massor av saker såklart och ska väl försöka läsa hela den här tråden vid tillfälle...
    Men till dess undrar jag;

- Vart gjorde du din operation?

- Skulle du rekommendera din läkare/klinik och varför?

- Hur funkar "ristestet" som jag läst om flera gånger?
    (vill gärna prova hemma lite...)

-Vad för reaktioner från omgivningen har du mött efter operationen?
    (är lite osäker just för vad alla ska tycka och tro..... löjligt - jag vet!)

Ska boka tid för konsultation efter sommaren så får vi se vad som händer sen...

Wish me luck!

• Charlize

heather:

Hur mycket opererade du in?
    Vad var du för storlek före och vad blev du efter?

Efter att ha tittat på lite bilder på Victoriaklinikens hemsida tror jag att nånstans 310-350 skulle passa mig och bli lagom.
    Men jag får testa med ris och se om jag "tänkt rätt".

Spännande...!

• Charlize

Tack för alla svar.

Tänkte boka tid för konsultation efter semestern. Ska bli spännande!
    Hur lång tid dröjde det mellan er konsultation tills ni fick tid för operation?

Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)