• djana

Bröstförstoring (5)

Hej hej !

Är ny här och hade bara par frågor som jag önskar kunna få svar på =) ...
    Undrar om ngn av er har opererat er hos Gabriella Sellman på plastikirurgigruppen? är Ni isånnafall nöjda med resultatet?

Finns det ngn som har opererat sig från 70/75 B (är annars 171 /64kg) Och som har lagt in 350/325g "den ena är mindre..ELLER 375/350g, önskar få en stor C/liten D Men vet ej om det blir för stort. Fast 25g kan väl inte göra en större skillnad, eller har jag fel?(Ska även göra en lyftning)...

Tack o hej!

• djana

Tack för era svar, sen va det då en fråga till, Om jag gör runda gelehallon 350g (vilket jag tänkte göra) blir dom Större än anatomiska gelehallon i 350g? handlar det om en hel kupstorlek eller bara att runda blir lite "fylligare"?

• djana

Vioola :
    undrar om du känner att din kupstorlek D/DD är FÖr stort eller lagom stort till din kropp? känns lite som att D,E,F -hållet och uppåt kanske är lite extremt men jag kan ha fel, försöker bara hitta en rätt storlek för mig som är "stor" men ej grotesk. Har ju märkt att många som kör på C-kupor ångrar att dom inte tog större. Kul med lite råd från er som har gjort en bröstoperation =)

• djana

Pickolina=
    Hur kommer det sig att du tog ut implantaten?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)