Inlägg från: paprika |Visa alla inlägg
  • paprika

Bröstförstoring (5)

Hej!
    Nancy Pancy...
    Jag kan kanske hjälpa dig lite.
    Jag är 173/63 kg hade 75 A innan op..la in 310 cc det blev en liten c...skulle lätt kunnat tagit 350cc som skulle nog givit mig en normal eller fyllig C nu har jag droppformade..runda blir nog större av 310 cc i omkrets de är ju runda..skratt hoppas du hängde me!!*L.*Kram lycka till...Mvh/P

• paprika

Hej!!
    liszja..
    Go for it!!*L*...
    Förstå mig rätt, du kommer våga!!
    - starta med en kosulation.
    Hoppas du gör det ialla fall för din skull.
    Tror du kommer känna dig säker o kvinnlig när du tar beslutet oavsett,,,,,st.
    Skratt det kanske blir du som spanar in andra mera maskulina Män senare ;)..Mvh/P

• paprika

Hej!!
    AnnaS23
    Hej o grattis till dina 2 kära.
    Ta det lugnt i början för det kommer dina bröst vilja göra, räkna minst med 3 mån innan de blir mjukare o hittar sin form...Efter 6 mån har det funnit sin rätta form o ev mjukhet men vissa tar dock lite längre tid på sig o vissa är lite snabbare.Fast en sak är trevligt efter 3 mån hittar man fina bhar..som man kan skappa sin klyfta med !!psst va inte rädd att exprementera med push/vad fast du har opat dig..man kan vara pushigare på fest o naturellare till vardags...;)...kram.

• paprika

Hej!!myslis
    Äkta bröst är det fint bara för att man säger äkta eller??.
    Nöjd bara för de är äkta??.
    Jag kan säga jag är mera nöjd med oäkta o de är finare me!*L*. Min personlighet är äkta.
    Kan även säga att äkta är ett stort begrepp!..vad är äkta?
    Typ när man kliver upp på morgonen o är äkta ruffsig,osminkad och naken!.. Ja! ett begrepp av äkta!..Så när jag kammat,sminkat,och klätt mig i ngt som passar min kropp!..Hoppsan jag har gjort om mig till ngt bättre i mina ögon..äkta eller oäkta det är frågan!!...Retas lite nu men kan säga att en bröst op va värt både de som är negativt inställda o posetivt. Kan säga att jag är glad o min omgivning får ta del av det!!;)...Oäkta behöver inte vara negativt alls!!*L*...sköt om dig o ha en trevlig sommar i din äkthet!*L*..snällt menat.:)...Kram/P

Svar på tråden Bröstförstoring (5)