• shania

Bröstförstoring (5)

Nancy pancy
    Jag är ny här och har kollat in tråden ett tag.Jag opererade mina tuttar 20:e maj och kände också lite som du.När man har ont,undrar man hur man kan vara så dum att man utsätter sig för detta frivilligt.Själv tycker jag att de är skit snygga ena stunden och nästa ångrar jag mig och tycker att det var mycket snyggare innan.Om några dagar känns det nog bättre ska du se.

• shania

Jag undrar om det är någon mer än jag som får vrålont i brösten när ni ligger ner,först var det i vänster men nu är höger värst. På morgonen tar det en kvart innan jag lyckas sätta mig upp. Det sprängvärker och svider precis bakom bröstvårtan och det gör så ont att man vill skrika rakt ut. När jag väl satt mig upp släpper det efter någon minut?! Det händer bara när jag ligger ner. Någon som känner igen sig?( Mina är drygt 3 veckor gamla)

• shania

sannab
    "skönt" att höra att fler verkar ha ont efter att ha legat en stund,började bli orolig att det var något fel. Min syster och jag opererades samma dag av samma kirurg och hon har inget ont längre och har inte alls haft som jag.Hon lade in 325cc och jag 375cc,tycker inte att 50cc skulle göra så stor skillnad.
    Det känns skönt att kunna gå in här och läsa hur andra upplever sina nya bröst.Känner också som flera här att jag gjort något dumt och bara är en fåfäng tvåbarnsmor som "slängt ut" 35000 på ett par tuttar.Nästa stund känns det bra och jag känner att jag vågade! jag gjorde det! Jag provar mina käder som satt lite halvtaskigt förut och då inser jag att det var ju det här jag ville! Efter att ha skämts och känt mig okvinnlig, aldrig känt mig snygg i bikini eller linnen utan vadderade bh:ar silikoninlägg klistrat på tuttarna när man ska vara fin. Livrädd när man hamnat i intima situationer med män. Shit! Nu märker han att det är fejk osv.
    Hade jag haft möjlighet så hade jag gjort detta för 20 år sedan,kan kännas lite sent nu kanske men då har jag i alla fall provat hur det känns att ha bröst,då som först kan jag säga om känslan av att vara attraktiv,kvinnlig osv sitter i brösten.Många som har "stora" bröst kan,vara rent taskiga och kalla bröst med implantat för plastbröst,vad ger du för signaler till dina barn osv.Jag kan säga det att om jag hade en dotter som känt sig som jag så hade jag bekostat hennes bröstop efter det att hon pratat med en psykolog/kurator först.
    STORA KRAMAR till alla här!

• shania

sport bh
    Jag köpte på ICA MAXI stormarknad sport bh 129:- finns i vitt och svart,knäppning i ryggen tyckte det var skönt att slippa dra över huvudet i början

• shania

INGRID65
    Jag har också haft värk länge. På morgonen har det varit totalt omöjligt att resa sig och när man väl sen lyckas ta sig upp sakta men säkert har det sprängvärkt någon minut för att sedan försvinna. Först var det vä men den har sjunkit ned lite nu.sedan var det hö som var värst men de sista två nätterna har det blivit bättre även i hö då den också börjat sjunka ned nu. Jag gjorde så att jag strök försiktigt med fingertopparna för att få igång blodcirkulationen det hjälpte lite försöker nu stretcha genom att sträcka armarna så långt det går.Mina "fyllde" 4 veckor igår.Tycker att det hjälpt mig.

• shania

Jag tycker som Swing finns ingen anledning att gaffla med folk som ska pracka på andra deras åsikter ang bröstoperationer.
    Att folk innbillar sig att man är intresserad av att höra vad de tycker i en fråga som de absolut inte kan leva sig in i, då de är så nöjda med sina bröst och i tid och otid ska påtala för oss som försöker göra något för oss själva för att vi också ska må bra och vara nöjda med våra bröst,att det är fel,oäkta osv. Våra bröst är inte ett dugg oäkta bara förstorade !

Svar på tråden Bröstförstoring (5)