Bröstförstoring (5)
hej
vill bara nämna att runda gelehallon på plastikkirurgruppen kostar 38 000 kr.
Skall lägga in i juni e det tänkt... :)
hej
vill bara nämna att runda gelehallon på plastikkirurgruppen kostar 38 000 kr.
Skall lägga in i juni e det tänkt... :)
hej! var inne här och chattade för ett tag sedan. fick tips på en jättebra sida gällande bröstoperationer bla. har precis gjort min! nu kommer jag inte åt den? ngn annan som har samma problem? adressen är www.plasticsurgery.mylava.net
Kram!!!!
Hej tjejjer!!! jag gjorde min bröstop. i måndags!!! Op. på plastikkirurggruppen i Stockholm. trodde ALDRIG att det skulle göra så ont efteråt!!!! Gud jag grät när jag skulle komma ur sängen första gången! Citodonen hjälper en del men man blir ju så trött av dem. De är fortf. svullna och ömma. Hur mycket "mindre"kommer de bli sen??? Vill gärna behålla den här storleken även om de gärna får åka ned en bit, och mjuka på sig lite.. :)
Såg att bla jellymoon har skrivit här och vi har även chattat lite på plasticsurgery.mylava.net sidan. jag kommer inte in där längre?! helskumt!!! Gör du/Ni?
Kramar !!!!
Nyfiken, jag heter Van på plastic.surg sida!!! :)
Kramar!!!
jellomoon.. tack !!! det känns bättre och bättre för var dag!!! citodonet funkar för mig, har inte blivit deppig av dem?? bara trött..
KRAMAR!!!
vaknade kl. 5... kul värre...så ont i ryggen!!!...6 dgr sen operation nu... och samma visa varje natt. Tagit en citodon :)som ska få verka..
de omtalade... pillerna :)
kramar alla tjejjer!!!
ja det blir soffan hedan efter... :)
har gått en lååång prommis idag och det kändes helt ok i brösten :)
Imorgon har det redan gått 1V!!!!
Ska ta stygnen på onsdag.
Hoppas hamna på en D, hade en liten B innan...
Sommarkramar till er!!!