Bröstförstoring (5)
Hej!
Finns det någon som har tips på vart man kan köpa en bra sportbh?
Hej!
Finns det någon som har tips på vart man kan köpa en bra sportbh?
Hej! Tack för tipset om vart man kan få tag i bra sport bh, stay in place, där ska jag kolla.
Undrar också om någon som jag fick med en bh från sjukhuset, som även finns att köpa på apoteket, den är väldigt mjuk och skön och jag har nu haft den sedan operationen i onsdags,(24 maj), den känns fast och det är ju först idag som jag har rört mig mycket, men min fråga är tror ni att den är tillräkligt fast för att hålla brösten på plats, eller ska jag byta till en sport bh jag har som är inköpt på Lindex?
Hej alla tjejer!
Det känns så bra att läsa alla era inlägg.
Själv så gjorde jag min bröstföstoring för 2 veckor sedan idag, (24 maj).
Jag hade nästan obefinliga bröst, 75 aa och storleks skillnad, har alltid haft små bröst, men efter att jag fått mina barn så blev de ju ännu mindre och skillnaden på dem även den ännu större.
Har nu efter ca 10 års väntan och fundering lagt in 290 och 230 gr bakom bröstmuskeln.
Det känns jättebra för det mesta, men är orolig för komplikationer så som kapselbildning, och sent igår kväll så fick jag jätteont under det ena bröstet, det högg och kändes jätteotrevligt, jag blev så rädd hade svårt att andas, säkert pga att jag blev rädd, detta hände när jag låg ner och vred mig och inte förrän jag kom upp i sittande ställning gav det med sig, när jag satte mig upp så känndes det som att det rann inne i bröstet och att det flyttade på sig, men NU känns det bra, förutom att de är hårda emellanåt och det sticker ibland, men det har det ju gjort hela tiden och kommer väl??? att göra en tid framåt. Annars är jag super nöjd med mina nya bröst, storleken känns bra, hade alltid bh med fyllning i förut, så nu utan detta så är det inte så stor skillnad.
Ha det så bra alla tjejer så hörs vi!
Hej alla goa tjejer!
Jag opererade mig för snart 4 veckor sedan och på dagarna har jag nästan inte ont alls, men på nätterna är det jobbigt, i natt värre än vanligt, speciellt i högra bröstet, det sved och kändes hårdare än det andra, och det kändes även när jag steg upp och förflyttade mig till soffan.
Jag blir så orolig för kapselbildning?? Men hoppas att det bara är nerver och muskler som återhämtar sig??? Är det någon som känner igen sig????
Annars är jag supernöjd. Hade 75aa före, nu 75 b.
Ha en fortsatt bra söndag och hoppas på svar.
Pickolina
Tack för ditt svar
Det du skriver kan säkert vara en förklaring, men jag blir orolig pga det för varje dag har kännts bättre och bättre, men att det inatt och även under förmiddagen har gjort ont, och jag har inte tagit någon värktablett sedan 3 dgr efter operationen, men inatt så tog jag 2 panodil och somnade då en stund.
ÄR DET NÅGON SOM KÄNNER IGEN SIG MED VÄRK EFTER CA 4 VECKOR??? ÄR SOM SAGT VA JÄTTEOROLIG FÖR KAPSELBILDNING, FÖRSÖKER ATT VARA POSITIV, FÖR DET MESTA SÅ KÄNNS DET JU BRA, LITE SPÄNDA EMMELANÅT, MEN DET JAG HADE I NATT OCH PÅ F.M VA OTREVLIGT, KAN DET VARA LÄKNINGEN, NERVER MUSKLER M.M
nyfniken
Tack för ditt svar, självklart kan jag ringa min klinik, men man kan känna sig lite tjatig och det är så skönt att kunna prata med er alla här.
shania
Tack även du för ditt svar.
Jag ska inte massera mina, men skönt att höra någon med samma känslor.
Precis som du skriver så kan det spränga när man går upp, men även när jag vrider mig i liggande ställning .
Jag ska försöka att inte oroa mig, utan njuta istället.
famousfariy
Tack även du för ditt svar, det är ju mindre än 4 veckor sedan min operation, så jag skall försöka att inte oroa mig så fort det gör ont, jag ska försöka att njuta, för jag är jättenöjd.