Bröstförstoring (5)
oops det skull står Man (alltså vi) röra inte på sig..(efter Op) och inte "men" rör inte på dig!!
Förlåt!!
oops det skull står Man (alltså vi) röra inte på sig..(efter Op) och inte "men" rör inte på dig!!
Förlåt!!
Hi girls!
det kan lätt vara tabletterna. kan också vara att man är så stillsittande i början. Prova att äta lite dofilus(finns vanilj nu!) eller "riktigt" yogourt en gång om dagen. Själv blandade jag vanilj yog eller dofilus med äppel jus, som en smoothie.. mums!
Jag var också framåtböjd, jo det sträkt i ärren/i tejpen. Håll ut , tvinga dig inte men långsamt sträka på dig då o då det gå över!
Tärnansara,
kolla upp dina implantat på inamed/Mcgahn, om det är det du ska ha, kolla bred och höjd och bygg dina egna i kokt ris!
jag använde små kinesiska skåla! de råkad vara exakt 10/11 cm och "djupet" var bra med.
whatever..men det hjälpt med med storleken!
Du komma bli så nöjd.
AnnaS23
helt normalt..massor med små nerve tråder ha kapats av och de måste hitta sin väg tillbaka. Sen börjar det sticker lite som när man komma hem från tandläkaren! Huden och bröstvårterna kan bli jätte känsliga också.
det ha gått en månad för mig nu men så sent som förra veckan hade jag en silkes scarf innanför min sportbh för huden var så öm!
och det var jätte jobbit.. men det börja sakta bli bättre, både domningar och ömheten och känsel.. Lugn nu
AnnaS23
Jag vet så var/är det för mig, upp o ned upp o ned, blev lite deppig idag eftersom jag hittade ingen bh som passade!? Jag tror jag måste vänta tills de ha lagt sig lite mer,
De är ju mjukare, men jag tycker att de har för mycket "mellan-rum" men jag antar att det ska gå att pusher upp de sen.. om jag vill, tror inte det behövs!
Jo.. snittet och tejpen, ta av den i duschen/ badkaret, blöta och tvåla in, dra försiktet, meden du hålla i skinnet.tvätta såret med tvål. Torka jag anväde hårtork! och sedan lägg på nytt tejp.
Var Op du dig?
Vem ska till AK snart?
vem var det som op nästan samtidigt som jag?
Runt 20 april? Hur mår du?
Pickolina,
ja tack, det glömde jag säga.. att byta så lite som möjligt, och fråga var tejpan ligga!
min är ju under brösten och sak bytas vart 14 dag ungefär. Jag menade bara att det är lättare att ta bort det i duschen med lite tvål.
Förlåt om jag krångla till det för alla, bara försök att dela med mig av mina erfarenheter. Mitt nya jag är ju bara 4v gammal, men så mycket ha redan hänt!
jo.. jag tror det.. vet inte.. jo det är jag
men jag vet inte riktigt hur de bli ännu!
Kommer du ihåg det där med storlek?
jag har 2 jätte gamla 75A, med bygel och strechig tyg, De passa!? men i dagens bh tror jag att jag måste vara en B el C. De är ju lite hårda fortfarnde så det är svårt att veta om en bh passa. Jag är ganske nöjd med min ny sportbh från lindex! (swemark) den är mjuk o skön när jag inte ville ha pansa kläder på mig några timmar!
KRAM
tack.. vi hörs.. go'natt..
Heather.. ja! det var du, hur går det? jag mår hyfsat, fast ville köpa bh men vet inte hur den ska sitta än, tror jag måste vänta lite till! Fast,, de ÄR mjukare!
Rat Swing! hej!!
ögonen mår bra, stygnen är borta! och jag är nöjd! brösten mår bra, vänster sticka ut på siden lite grann fortfarande, men den högra börja se ganske "normalt" ut fast jag ha lite "silikon varning" på både fortfarande. Jag är jätte nöjd med storleken! Rat va roligt att du mår bättre.
PS Jag op på Akademikliniken också och är super nöjd!