Bröstförstoring (5)
Skitjobbigt....och än har ingen ringt
Skitjobbigt....och än har ingen ringt
NU har han ringt! Beskedet är att jag måste vänta i 9-12 veckor, efter opertion räknat tror jag. sedan kan man avgöra om kroppen tagit hand om det hela. Om jag fortf. har ont sa han att han KAN gå in och operera efter 12 veckor. Men är det bra frågade jag. Det lät som han gör det även om det kanske är bättre att vänta egentligen. Kom av mig totalt när han äntligen ringde. Trodde inte han skulle ringa så här sent så jag tog en sömntabl. TYPISKT!!!!!!! ville ju vara klar i huvudet och passa på att fråga så mycket.....men jag var alldeles omtöcknad. NU är jag minsan klarvaken
Bröstkaramellen och famousfairy:
Tack snälla ni för att ni stöttar mig. Det betyder jättemycket ska ni veta!!!!!! Ska försöka se tiden an och hoppas på det bästa.........
Alla ni som är lyckliga över era nya behag, eller har "mindre" problem än mig, fortsätt och skriv!!!!! Låt er inte avskräckas av min oro. Jag behöver bara någonstans att ventilera detta. Hoppas ni står ut med mina klagovisor....
KRAM
Hallå alla bröstfixare!
Jag har ont ont ont, speciellt på em. och kvällen, mycket bättre på morgonen när jag sovit en hel natt. Svårt att jobba men jag kämpar på......
Tycker högra bröstet blivit ännu större, det har ju varit mer svullet hela tiden. Fler som har/haft skillnad i storlek? Känner att jag kan leva med en viss skillnad om bara värken kunde gå över och dom blir lite mjukare. Det vänstra har mjuknat lite. Vi hörs.........
Hej alla vänner!
Jag tycker det har känts liiite liiite bättre i dag . Och överkänsligheten i bröstvårtorna har gett med sig lite också. Kan inte låta bli att bli lite hoppfull....hopp hopp
Famousfairy
Är du "bara" öm i själva huden? Hur många dagar har det gått sin din operation nu igen? Har tappat räkningen. Tänkte på alla starka värktabletterna du tar, försök att trappa ner lite så småningom......bara omtanke
Kram
famousfairy
Då ligger jag alltså "dubbelt före" dig i tid;-D
Känner också att det liksom "drar" i skinnet men molvärken upplever jag som värst. i dag har jag inte känt av den lika mycket. Jätte skönt!
Mina bröst tar också emot lite utmed sidorna. Det är MYCKET ovant för mig med kan jag säga känns nog inte lika mycket när (och om???) de mjuknar......
Och jag blev helt bländad av mina vita när jag tog fram dom i vårsolen......
Se så famousfairy.......humöret kan verkligen gå upp och ner av sånt här. Du har ju gjort ögonen också! Tycket du ska kontakta kirurgen om ögat.
Jag var jätte uppåt precis efter operationen även om jag hade ONT, men efter ett tag kom alla negativa känslor. Jag hade visserligen jobbigt med relationen och blödning men jag tror att för många kommer allt efter ett tag, man tycker de är för runda, för små, för stora eller för hårda etc. När det gått ytterligare en tid blir man nöjdare igen verkar det som. I alla fall har det varit så för mig. Det enda som oroar mig nu är att jag ska forts. ha ont och (eller) behöva göra en ny operation. men det har faktiskt känts lite bättre de två sista dagarna.
Håll ut kära famousfairy. Det kommer nog snart att lätta för dig med.
Stoooor kram
mina vita BEN skulle det stå.......
Ni som har haft era implantat en längre tid;
När kunde ni börja röra er normalt? t ex springa till bussen (som vanligt....), lyfta hem tunga varor, tvätta fönster.....ja ni vet allt sånt där man gör utan minsta besvär. Jag grejar fortf. inte sånt här (efter en mån.) utan besvär alltså. Undrar så hur onormalt ont jag har om ni förstår vad jag menar