Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Ni som undra..
    nedsätt känsel är vanlig och det är olika för alla. Jag fick en riktig hård smäll i bröstet en armbåge, i lunchkön när jag var 13 och har haftm sedan dess ett område på ca en cm som var HELT utan känsel. Nu är den lite större pga att huden ha strecks. jag undra hur det bli med den?
    Nå ja, det andra är att jag åt smärtstillande i 2 veckor. och än idag 4v senare kan jag för lite "punktlig" smärta då och då. men de är lite mjukare.

• famousfairy

jellymoon--hemligt,
    Ta det lungt tjejer! det är ett jätte stort ingrep, två faktiskt! det är helt normalt att känna sig däckad! Ge kroppen den tid den behöver. Bara för att man inte är "sjuk" betyder inte att man ska upp o hoppa två dager senare!

bröstkaramellen.. oj var du hängt kvar här, du har varit med lika länge som jag! lycka till nu. Jag ska tänker på dig på månd (?)
    på AK eller? aw tänk om vi kunde träffas!
    Rat.. va roligt! kul att du mår bättre!
    Swing, när ska du få dom?

Själv hade jag värsta Jag hata mig dag idag, Skulle ta bilder (själv) och skicker till en tidning, för att kanske bli uttagen och tjena lite penger (NEJ INTE NAKET!) på enkla modell jobb, men få se hur jag mår imorn.
    Kram!!

• famousfairy

Rat.. ja det ge väl mersmak

bröstkaramellen, Nej, jag är klar nu- pepper pepper- fram tills okt när jag ska på åter besök, det är bara att jag bo så nära AkademiKliniken Vilken tid ska du vara där?

• famousfairy

Swing,, så du hade sport bh i tre månader!? för det är vad min kirurg sa til mig fast skötaskan sa det räcka med 3v dygnet runt och sen 3v på dagen.. Jag tror jag lyssna till min kirurg, jag har anatomiska och hon la händerna på sina bröst när hon sa att de måste verkligen sitta fast! haft bh bara en gång i ca 5 tim. Ska försöka kör moppe igen imorn (41/2v efter op) men med dubbla sport bh!!
    Bröstkaramellen, nej jag är inte medlem.
    Rat ring o fråga kliniken!

Jag kör vanliga sportbh nu. provad allt möjligt i början ingenting var bekvämt ont i såren/ärren o brösten men nu när allt det ha lagt sig märka jag att en vanlig sportbh utan några knappa eller blixtlåsa är skönast.
    Och jag tycker också att mina var för långt isär men det bli bättre också nu när de ha mjuknad lite!
    hej så länge! Tack för att ni finns!

• famousfairy

det verkar som rätt många känna sig som Dolly Parton i början!!
    gå omkring med 325-350 i behån o se hur det känns o växla med 300. Känn efter, vad bli du mest besviken på.. för stort eller för litet,
    det är en av de goda råden jag fick härifrån och bjag är sååååå tacksam, men tyvärr har glömt vem det var .. sorry :-/

• famousfairy

Tusen tuesn tack! Jag skulle kunna har tagit mindre, tror jag, kanske .. men absolut inte större!! Nu har jag en kvinnas kropp och inte en 14 årings! Känns otroligt vuxet!!

• famousfairy

Hej lilla Tärnan! (så fint namn!)
    kommer inte riktigt ihåg.. men vi provade 215 jag tyckte det var lagom sen sa hon att jag skulle fundera på 245 så jag gjorde 2 storleker. När jag gick tillbaka provade vi 245 och 280 och då provade jag det.
    Sen sa hon till mig, jag tycker du ska gå hem och prova 250, så jag gjorde det och då kunde säga att jag tyckte att det var lite för stort och att det var min absolut MAX.
    På op dagen var det hon som sa 245.
    Jag tror att max 50g försvinna det är alltså 2 matskeder (30g) och 2 té skeder (10g) inte mycket alltså.
    Hmm hjälpa det nåt? :-/

• famousfairy

Ja prova.. men du få nog forma och trycka till det lite som i en sport bh. eller..
    klämma i den i en vanlig bh och sen,...
    TIPS
    ..ta ett par gamla strump byxor, klippa av benen ca 3/4 av benen, sen klippa ut grenen, och du ha en sport bh! "grenen" dra du över huvudet och stoppa armarna i "benen"! midjan komma att sluta just under brösten!
    Själv hade jag aldrig haft/behövt en sport bh förrut! så jag visste inte riktigt hur det skulle bli! jag hade jätte små muskulösa bröst. och använde den teknik under min tränings dräkt när jag behövde det.
    Lycka till

• famousfairy

care bear,
    det är just därför man ska inte hänger upp sig på g och kup storlek.
    En c kupa behöver inte vara särskilt stor på alla, och om de ät utammad huden är töjd och därför kanske det passa bättre att ha en större implantat.
    en försäljeska på NK berättade fär mig att hon hade en D kupa och sen sa men det skulle du aldrig tror va? och det var sant. Riktig kup storlek är inte det samma som alla push-up bh.
    Och om du inte är kvinna så förstor jag varför du är så förvirrade! Det har jag också varit! Gram form rund dropformad hög mellan låg profil, det är inte bara ett par runda bolla man för in opererade nu för tiden! Och det finns många, som jag som tog jätte lite, för att gå från helt platt till en handful, min hand, inte en mans!

• famousfairy

Idag tänker jag på bröstkaramellen som ha inskrivningstid 12.00

Svar på tråden Bröstförstoring (5)