• Rat

Bröstförstoring (5)

la fleur:
    Ska hålla alla tummar för dig den 8/6

famousfairy:
    Hur mår du? jag har så mycket att göra nu så jag nästan glömmer bort att jag fått bröst. Känner mig stel när jag vaknar på morgonen och sover FORTF.!!!!!! på rygg. Tycker det känns obehagligt att ligga på sidan. Brösten tar liksom emot.
    En annan grej är att ärret runt bröstvårtan inte ser så bra ut. Vill inte slita och dra i tejpen så jag har inte tittat därunder på några dagar, men själva "ringen" ser lite ojämn ut och så ser det lite öppet ut överst...... om du förstår ......kanske måste ringa om det.

Kram

• Rat

Hörni tjejer......
    Tänker på det här med livstidsgaranti på Inameds implantat. Hur sjutton vet man när gele hallon implantat går sönder då? det kanske inte är så lätt att veta. Kanske därför det är lätt att utlova livstidsgaranti. Bara en tanke....

• Rat

Grattis Tärnansara!!!!
    Vad kul att allt gått bra

Sahlena!
    Tänker på dig i dag och hoppas det går lika bra för dig

• Rat

Hejsan flickor!
    Nu börjar mina äntligen mjukna märker jag. SKÖNT! Oroar mig bara lite för att jag går (och har gått) utan BH hela tiden. Charles sa ju det så jag gjorde som han sa, men tänker att lite stöd måste dom väl få nu när dom är 2 mån. Har varit och köpt en ammnings-BH på HM, riktigt fin faktiskt med spets och allt . 75 B har jag nu. Hurra! precis vad jag ville. MEN...det kliar nåt fruktansvärt vid ärren när jag har BH:n på. Utan kliar det bara lite, inte alls så man plågas av det. Vad tror ni. Kan jag fortsätta ha utan ett tag till? Är orolig att dom ska hänga till sig för mycket om jag går utan stöd.....
    Har fortf lite ont men det är MYCKET bättre

• Rat

Izunia
    Jag hade inte så värst ont när jag vaknade var mest yr och svimfärdig första dygnet. ondast hade jag dag 3 och 4.

Hörni.....jag pratade nyligen med en tjej som gjorde sin operation för sex år sen. Hon hade lagt in 245 precis som jag och fick en fyllig C-kupa men har idag E- kupa! så det kan ändras va!!!!!! jag vill inte ha större en mina B- kupor, passar till min kropp med lite mindre bröst

• Rat

En fråga till alla som opererat sig:
    Det känns så konstigt när jag ska torka bord eller ur skåp och dyl. som om muskeln därunder inte "räcker till". Hoppas verkligen det blir bättre. Håller på att flyttstäda. Nån mer som haft problem att ta i lite med bröstmuskeln efter 2 mån.??????

• Rat

Algit
    Jaha du känner igen känslan att muskeln inte räcker till riktigt. Ja jag minns att du tyckte det var jobbigt att simma. Är det bättre med det nu? Hoppas verkligen det kommer förändras för jag KAN inte ta i ordentligt med högra armen vid vissa rörelser. Känns hel skumt ibland

• Rat

Ni som stryker på krämer på ärren....hur långt efter operationen gör ni det och har ni ingen tejp på över då?

• Rat

famousfairy
    Jag är tyvärr inte mycket att ha när det gäller BH storlekar. Hoppas 80A passar dig.
    Jag har också ett bröst som är större och det gör fortf ont. SHIT! Inte mycket men det molvärker.........Det blir väl ny operation i alla fall då. Ska försöka vänta så länge som möjligt så det inte blir ny kapsel. Drar mig för att ringa Charles. Nästa vecka kanske....

Kram stumpan

• Rat

Lycka till impossible_girl!!!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)