Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

och hej så länge igen!

• famousfairy

hej allihop, nästan orka inte skriva, ga läste den andra tråden på skönhet o hår och bli alldeles less.. i alla fall, mina börja mjukna oxå! Fast jag tycker de är stora fortfarande :-/ såg min vännina.. som la in 230 ett år sen.. igår, hennes se så fina ut och inte alls lika stora som jag minns. Känna av implantat när jag ligga lite fel i sängen annars inte. JA det kliar i ärren lite oxå!
    men jag lufta de odentligt.
    För ni som är "nya" här, la jag in 245 anatomiska snart 7v sen. Hade knappt AA innan, 75 under och runt 78 över ha! ha! Nu är jag 75 under, och när jag mätt sist 88 över!
    En bra tips.. mina implantat skulle vara typ 11 brett och 12 i längden, med ca 4cm projection. Jag använde kinesiska ris skålar för att få rätt mängde kokt ris. Tryckte ned den i min alldeles för stor A kupa, så att den sprängde! och kände efter!
    heja Rat. kul att höra från dig..

• famousfairy

Rat.. kanske hon gick upp i vikt? Jag ha väldigt lite bröstvävnad och fett på brösten men jag hoppas verkligen att det inte hände mig!! Just nu försöka jag gå ned ett par kilo, komma kanterna att synas då?

• famousfairy

nej.. nu få jag återkomma senare, kan inte sitta här och "fika" hela dagen!!
    Undra hur det är med Zemiramis som försvann?
    hej så länge..

• famousfairy

bröstkaramellen.. vänta vänta vänta tyckte mina var oxå ojämna man bli alldeles nöjig (eller hur det nu stavas!). ta det lungt och komma ihåg att inte över anstranga musklerna..
    Rat.. mina muskler är oxå lite "tight" när jag strcka mig långt. jag tror att de komma att toja sig så länge man inte göra några heftiga rörelse. jag kan få ont i högre om jag tillex diska för länge för att det är högra handen jag använder. Upprepande rörelser är ingen bra för mig ännu! Så försöka inte skrubba hårt och byta hand!

• famousfairy

Sahlena! starkt av dig att bara ta ipren! jag tog dexofen i 10 dager! men pga det hade jag inte så mycket ont heller!
    jag bo ensam så jag var tvungen att klara mig själv!
    hej hej..

• famousfairy

nancy pancy.. ta det lungt, du är fortfarande jätte ny opererade!! det kan strama och bli avdomnade i alla fall ett par veckor till

HJÄLP!!!!
    swing rat pickolina em em vem var det mer?
    Det ha gått 6 1/2 veckor för mig. inga kläder passa, jag är rädd att de är för stora.. MEN ha märkte och ha nu tagit mått DEN ENA ÄR STÖRRE!! vänster sida den sticka ut mer åt siden den är lite större när jag luta fram OCH jag har mätt mina bröst individuellt och den vänstra ÄR större. Går det över? Jag måste ha sport bh en månad till men mäta 78 under och 88 över. Vad ha jag för storlek? det verkar som bara balconett passa min form. usch, ingenting passa mig längre...

• famousfairy

ja nu vet jag det var yster syster!!

• famousfairy

ja, proud women det är PRECIS vad jag trodde, AA finns nog inte i det här landet- med större omkrets än 70 i alla fall, men en 80A har jag faktiskt inte provat, ska leta..
    tack för hjälpen! det bli nog lättare när/om de mjukna lite till,

• famousfairy

oh tjejer, tack o lov att vi har varandra!
    mina är 7v på torsdag jag hade svårt att andas och sånt i 2v lite drygt faktiskt.
    Kram Rat.. fan hoppas verkilgen att det ordna sig. jag har ont i min högre/den mindre eller /normala. Punkt smärta som en tryck, ibland lite grann på vänster. jag undra om det är för att jag är höger hänt.. och att jag spänner när jag kör moppe
    jag är inte säkert at jag giller mina heller.
    jag hoppas att det går över när jag ha fått resten av min kropp tillbaka..
    KRAM!!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)