Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Zemiramis.. det är ok jag vet hur det känns, det göt vi alla! jag återkomma over helgen med tips. Vissa ha det bar efter op, vissa lite svårare. Du komma att känna som något väldigt tungt- en elefant ha satt sig på brösten efteråt. det bli Väldigt svårt att lyfter saker -ja, en litre mjölk- och du kan glömma om att handla! Jag återkommar, jag lova! Kram!!

• famousfairy

Zemiramis, var ska du opereras? Jag var in och ut samma dag, på Akademikliniken.. men som sagt jag skriva mer över helgen!
    mina är ju 10v nu och börja känns som en del av mig. Vissa säga att de kan "känna" sina implant när de ligga på mage, men jag viste aldrig hur det kändes att ligga på mage med små bröst så jag ha inget att jämnföra med! mina var inte rundare än en handflata som var nästan utsträkte!

• famousfairy

ok "the famousfairy experience"..
    Maanskugga- det låtar som jag. Jag tog mig till apoteket dagen efter för jag var tvungen, men annars var de/jag svullen rätt länge, (nej det hjälpa inte), em, upp till, 3-4 veckor. Spänningen påverkar inte ärret strek dig bara inte! INTE upp eller långt bak/tillsiden med armarna. Gör PRECIS som de sa och det ska gå bra. Jag hade ont, men tog mina tabletter, 7. 13, 19, och 01, och på det sättet gick jag aldrig utan och hade skydd på morgonen eftersom jag tog den i sängen.
    hoppas det hjälpa!

• famousfairy

The FF experience part 2!
    Zemiramis, min vännina, 70+ insisterade att komma hem/hämta mig efter min op, och "man was i glad!!"
    Det var skit jobbigt! Jag var groggy och stel och hade ont- elefant på bröstet! ja ett tryck från halsen till magen. Att kliva in och ut taxi bilen var inte lätt. Hon hjälpt inte mig men den moraliska stödet, man kan inte sätta pris på. Jag op 13.45 vaknade 17 och åkte hem 20.00 och var i sängen 21.
    Kläder, tillex, det bli svårt att knäppa tighta jeans! Mitt förslag är en kofta elle nåt som knapps fram INTE ÖVER HUVUDET, byxor och skor som är lätt att knäppa. Tänk om du inte kan se midjan pga dina nya bröst! och ta fram mycket kläder av det sort hemma. Hemma, allting ska vara vid midje höjd. Ta fram alla dina krämer tandborste, allting ska vara lätt tillgängligt. SOVA SITTANDE! lite bakåt, eller på soffan, jag sov halv sittande i kanske 3 veckor.
    Jag bo ensam så jag var tvungen att göra allt detta men det är inte det samma för alla.
    Det gjorde ont (jag gjorde mina ögon också!) men jag tog mina tabletter i tid. Mina känslor gick upp och ned och jag bara tänkte vad är gjort är gjort och tänkte på hur små de var innan, Nu har jag bröst och det kommer att ta tid att vänja mig.
    JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD ATT JAG GJORDE DET!!
    och Zemeramis!?.. jag är glad att du kom tillbaka..

• famousfairy

Lycka till Rat och Nyfnikan!!

• famousfairy

hej Rat!! gud vilka bra nyheter!! . oj och tänk att det är nästan, nästan 3mån för mig nu! råkade se mig själv i en skylt fönster i dag Tack o lov att jag inte tog 280!! De är ju lite olika, men de börja sjunka fint.

Zemiramis- jag kan inte tänka mig att det är så bra att fukta ärren allt för mycket särkilt i pool och sjöar.. bäst att du kolla med kliniken! o andra siden kan jag har helt fel!!!

• famousfairy

Hmmm, mänga år sen, när jag var 13 fick jag en armbåge i bröstet, jag kommer ihåg smärtan och bett ihop, kunde knappt prata i typ en minute. Sedan dess, har jag vant mig att ett litet område typ som en krona nar HELT borta.
    Efter min op märkte jag att området var lite större, det var ok eftersom huden är strekte, jag accepterade det. Nu märka jag att det har spridit sig!? Ett större område ar typ avdomnade?! Ska jag sluta träna? sluta sola på mage? är det bara läknings prosessen fortfarande? Jag är lite orolig,
    dom är 11 veckor imorgon!

• famousfairy

hej oj va jag skrattar .
    ok.. ni ska alltså ligga på ena halven av sängen nästan på kanten. 3 kuddar som en riktig sjukling! rumpan nära kudden. jag sov halv sittande. böj benen, en i tagit hälen mot rumpan ta hjälp med händer / armar, sen krama under låren och liksom dra/gunga upp kroppen med hjälp från armar under låren och sen sträka ut benen.
    er.. förstår ni?

• famousfairy

hej kompis,
    ta hand om dig, och vara snäll mot din kropp idag, stor kram...

Svar på tråden Bröstförstoring (5)