Inlägg från: EnYsterSyster |Visa alla inlägg
  • EnYsterSyster

Bröstförstoring (5)

Nancy pancy

Betalade 45 000 kr för mina anatomiska. Jag är väldigt nöjd. Mjuknar de lite till blir jag kanonnöjd !

algit

Jag har köpt bikini idag !!! Hittade Triumph i en specialaffär som bara säljer detta märke. Kanonkvalitet. Jag köpte bikinibyxor 199 kr, en halterneck 299 kr och en vanlig bygelbikiniöverdel 299 kr. När jag fick på rätt storlek (min gamla som jag provade var ju för liten) såg tuttarna inte alls så sprängfyllda ut Halternecken får jag ta in en aning i ryggen men inte den andra. Hjälp vad snygg jag blev !

• EnYsterSyster

Rat

Magsvullnad är väldans vanligt efter op. Beror på mediciner (kan sitta kvar i kroppen länge), inaktivitet och att du kanske samlat på dej lite vätska. Rör på dej i lagom takt så försvunner det !

Tänk att jag köpt min första halterneck på 15 år. Helcoolt !

Hälsar
    en snygging som ligger etta på minsta-implantat-listan

• EnYsterSyster

famousfairy

Du sa att du och kirurgen valde anatomiska "pga din ålder". Vad menar ni med det ? Är det bättre med anatomiska när man är äldre ? Vi är i ungefär samma ålder, du och jag.

• EnYsterSyster

famousfairy

Vilken otur du har ! Nu har du väl redan åkt men det där om du ska opereras trots knölen måste ju doktorn avgöra.

Jag har också anatomiska gelehallon och ville ha en lite "platt" och "hängig" look, inga ungflicksbröst, precis som du, med låg projektion. Tycker MM blev rätt utstående ändå.

AnnaS23

Jag har McGhan´s anatomiska gelehallon 215 g MM. Hur det blir har ju helt att göra med hur din bröstkorg och dina befintliga bröst ser ut. Ingen idé att jämföra mellan oss, alltså. Mina blev stooora !

algit

Jag undrar ibland om bröstens mjukhet eller hårdhet har med bröstmuskeln att göra eftersom jag tycker att det växlar (eller så inbillar jag mej). Har haft svårt att komma igång efter min op men har nu börjat springa (har gått upp några kilo, en hel del på min lilla kropp ) Jag har inte börjat träna överkroppen igen men ska försöka göra det nu och stretcha ordentligt efteråt. Du som kan sånt här, hur upplever du det ?

• EnYsterSyster

Jag hörde nånstans att om man lägger implantatet under muskeln blir det inte så stor skillnad på bröstens konsistens oavsett vilket implantat man tar. Vad har ni hört ?

• EnYsterSyster

Rat

Ja, som du minns hade jag JÄTTEont i bröstvårtorna. Det har försvunnit för länge sen och jag har helt normal känsel i dem. Jag är verkligen glad för det för det var skitjobbigt ! Jag lider med dej ! Har fortfarande aningen lägre känsel i huden under bröstvårtorna (mellan dem och bröstvecket) men vad gör det ?

AP75

Jadu, vi kan än en gång konstatera att det är helt omöjligt att jämföra storlekar. Du fick en B-kupa av 420 ml, jag fick en D-kupa av 215.

• EnYsterSyster

Vill bara säga till alla nyopererade. Heja ! Häng i ! Det är jobbigt och det är okej att vara deppig om man är det men häng i och ha tålamod, det blir mycket bättre !

• EnYsterSyster

famousfairy

Välkommen tillbaka ! Känner igen mej så väl, fick också klara mej själv och ta mej hem själv via apoteket dan efter. Har visserligen en make men han kunde absolut inte komma loss just den dan.

Rat

Stackars dej ! Grattis till att du kan ligga på sidan, det tog också flera veckor för mej. Häng i ! Heja !

Hurra för oss, vad vi är starka och modiga ! Jag tyckte det var jobbigt både före och långt efter min operation, men nu när jag klarat det utan att gnälla till nån (inte ens mycket till maken) känner jag att jag klarar vad som helst. Det är bra för självförtroendet.

• EnYsterSyster

Rat

Det tog flera veckor (3 eller 4 tror jag) innan de började mjukna över huvud taget. Mina var som stenar flera veckor.

• EnYsterSyster

famousfairy

Jag tyckte inte brösten blev mindre med tiden. I takt med att de sjunker något, mjuknar och formar sej mer efter kroppen kanske de upplevs mindre av vissa, vad vet jag. Jag tyckte snarare de blev större efter några månader men det tror jag är inbillning. Hur stora eller små de upplevs sitter nog i huvudet på oss .

Jag skulle kunnat ta mindre men det verkar jag vara ensam om att tycka !

Svar på tråden Bröstförstoring (5)