Inlägg från: sahlena |Visa alla inlägg
  • sahlena

Bröstförstoring (5)

Hej alla!
    Jag opade mig i fredags och det känns bara bra. Okej lite ont men bara om jag anstränger mig, har bara tagit iprem vid halv 7 imorse och vid 5 nu på em. Lär nog ta citodon till natten, man sover ju inte så bra men men..

Faumosfairy:
    Var till Lindex och köpte Swgmarks sport bh, du tipsade ju om den. Bra pris, mjuk och skön och inte alltför spänd. Tack för det!

Jag har väl inte riktigt fattat att dom hårda bollarna är mina.Känns som när jag ammade och brösten skulle producera mjölk när dom "drar ihop sig". Nån annan som känner igen känslan?

Kram kram

• sahlena

nancy pancy:
    Jag opererade mig i fredags förra veckan (2:a juni)Jag tog citocon helt på lö och sön sen har jag bara det till natten och ipren på dan. Nu är ju det inviduellt men. Jag tog oxå 300 och jag tror att jag är nöjd... har väl inte riktigt fattat att dom hårda bollarna är mina nu men men det kommer väl.

Impossible_girl:
    En sak som jag gjorde var att man ska ju duscha dan innan med descutan (tror det stavas så) jag har långt hår och eftersom man inte får ha balsam så flätade jag det i duschen. Då är det också samlat på dagen D.

• sahlena

Liri:
    Ja jag opades hos Liss. Jag var på konsultation på läkarhuset först och kände att jag ville testa Liss och vilken skillnad.. Först bemötandet och omtanken. Gör hos Liss! Jag tycker att det kändes bra att få sova över och att Anders kollade innan hemgång. Hade bra ont och skulle inte vilja åka hem och vara hemma min första natt. Man får ju åka hem samma dag från Läkarhuset. Vi var fyra som opades sammma dag och jag var den som mådde bäst, så jag fick vara i deras övernattnings lägenhet på kvällen, men det var en sköterska som var hos mig hela natten och kollade då då.. Alla var jättegulliga och hörde hela tiden hur jag mådde och om jag ville ha nåt, medecin eller så. Super bra ställe..

Jag tog stygnen nu i kväll... Hjälp vad läskigt det var.. Jag bara väntade på att det skulle spricka upp och imp. skulle ramla ur.. Man ser ju inte alltför vacker ut blå och gul fläckig..

Har inte så farligt ont mest om jag sträcker mig och gör häftiga rörelser, hade nog tänkt jobba på måndag men lär nog va hemma nån dag till.. Kan ju inte be dom andra om hjälp hela tiden..

Kram till alla!

• sahlena

Nancy:
    Jag är svullen ännu (dom är 10 dar idag) i alla fall lite.
    Jag saknar sidosovningen jag också.
    "Spännbandet" har släppt nu. Och jag är inte lika "flåsig" längre. Förr lät man som ett ånglok..
    Idag kunde jag köra bil också utan att växla sittande som en gammal kärring framlutad.

• sahlena

Hej alla!
    Jag har dom sista dagarna fått så himla ont i ena ärret. Det är 12 dar sen op. nu.
    Är det som det ska eller ska jag ringa mott. nån som vet....

• sahlena

hej
    en fundering hur länge ska man tejpa ärren? hur ofta lär man lufta?

• sahlena

Hej alla!
    Idag skulle jag testa min gamla bikini överdel. men hur jag såg ut..det var en vadderad, pushup i stl 75A. Mina nya behag vällde överallt och bhn satt som vårtskydd.Ha ha...
    Lär nog handla en ny snarast...

Kram

• sahlena

Jag bor utanför Uppsala..

• sahlena

Bridzi:
    Jag är 35, har pojkvän och 2 barn.Jag har velat ha större sen länge, och alla sa att efter barn och amning skulle dom bli det.. Jo hej du! Tvärt om dom krympte efter första och försvann helt efter andra. Jag tog mina spar pengar (14000) och sen la han in resten(18500). Mina tuttar är nu 2 veckor + 3 dar.
    Är helnöjd, och det är så kul att kunna "fylla" ett linne eller en top. Vi är fem på jobbet men jag har bara berättat för en. Här hemma är det en del kompisar som vet. Inte mina föräldrar.

• sahlena

Det där med att ha ont på morgonen.. Jag tar en citodon på kvällen sen vaknar jag vid 3-4 och har nåt grönj*vligt ont tar då iprem och sen inget mer förräns till natten igen.

• sahlena

Tine J:
    Ja du lär bli bra slut. Jag flåsade som ett ånglok och damp som en sten i soffan när jag väl kom hem, ändå var det ju ingen lång promenad jag tog. Ta det lugnt bara.

Kram S

• sahlena

Hej alla!
    Mina "vänner" fyllde 3 veckor i fredags, men jag har sån värk inne i brösten mest den vänstra, nån som vet varför?... har försökt att inte lyfta och bära tungt så mycket men ibland är det så svårt att låta bli och hela tiden ropa på nån annan till hjälp.

• sahlena

Lollipoppsan:
    Jag kan rekomendera Liss och Liss i uppsala. Bra, "billiga", super trevliga sköterskor mm.. Jag opade mig den 2:a juni och är hel nöjd..
    Lycka till!

• sahlena

Hej alla!
    Här kommer en fånig fråga!
    Jag vet att jag ska låt tejpen sitta i ett halvår, men varför egentligen? Vad gör den för nytta när det verkar ha läkt och ärren ser fina ut.

• sahlena

Godmorgon alla!
    Har nyss vaknat, och mår väl som jag förtjänar.... var ut och parta igår. Menfrågan är om man blivit störd nu efter op. jag gick och kolla på nästan allas tuttar mer eller mindre och tänkte vilka som kunde va opade som jag. Men fy så rädd jag var att nån skulle stöta till mig (tänkte på dig RAT).
    Nej nu lär jag nog inta rygg läge igen.
    Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)