Zemiramis
GRATTIS!!! vad kul att höra att du är så nöjd och att allt har gått bra, hoppas det känns bra idag med! När det gäller storleken så fick jag en känsla av de krymte lite när svullnaden lade sig men som jag har förstått så kan det upplevas som om att de växer till sig lite när de "hänger" till sig och hittar sin "rätta" plats. Vi få hålla till tåls ett halvår iallafall innan vi kan säga den slutgiltiga storleken :)nu ligger jag på 75c, hade knappt 75a innan och lade in 320cc. Hur mycket lade du in och vad hade du innan? Bra att du försöker att röra lite på dig lugnt och försiktigt! det är bra för läkningen tror jag. Ett litet tips om du har ont på natten, blöt upp en mindre handduk med iskallt vatten och vik den tre gånger på längden och lägg på övre halvan av brösten.Vänd på den ibland så du får den svala sidan mot kroppen. Det tyckte jag var skönt de första nätterna. Ta väl hand om dig!!
Ang träning så fick jag höra av min klinik att jag kunde träna allt utom bröstmuskeln efter tre veckor och bröstmuskeln efter sex veckor. Men man känner vad man klarar, känns det obehagligt så är det nog lika bra att vänta lite till.Skulle nog inte köra igång med hantlar efter sex veckor på bröstmuskeln...men,men det är ju jag, och jag är nog lite väl försiktig! Samtidigt så orkar man inget heller, efter operation och allt stillasittande så är konditionen på noll efter ett par veckor. Jag var lika trött efter ett par varv i lägenheten som om jag hade sprungit en mil kändes det som...otroligt vad fort det går att komma ur form, men förhoppningsvis går det lika fort att komma tillbaka!!