Inlägg från: Tärnansara |Visa alla inlägg
  • Tärnansara

Bröstförstoring (5)

Man ska väl inte fastna i tankarna hur mycket cc man ska lägga in! Det beror ju på vilket slaggs implantat du ska lägga in och om de är runda eller droppformade! Hur din kropp är uppbyggd och vad du har för förutsättningar!
    Jag ska själv lägga in FF 425cc droppformade. Jag är en 70A idag och min kirurg sa att jag kommer ligga på en 70D efteråt. Ett runt implantat på 425cc skulle nog blivit mycket större på mig exempelvis! Så bästa tipset är nog att förklara i bilder hur man vill ha det slutgiltiga resultatet hos kirurgen!!!

Kram på er!!!

• Tärnansara

Nu borde bröstkaramellen fått sina nya boobisar!!! Åhhh hoppas hon är nöjd!!!

• Tärnansara

Nu är det bara två dagar kvar till min operation! Känns jätte konstigt men spännande! Har ni några sista goda råd?
    Kram kram

• Tärnansara

NU ÄR DET GJORT!!!

Allt har gått jätte bra och jag har inte alls haft så ont av smärtan! Jag känner mig jätte nöjd med mina nya kompisar, fast de är lite svullna åt sidorna och sitter något högt upp, men det kommer ju hänga till sig!
    Den två tmmars bilresan hem gick hur bra som helst! Operationen blev kl 9 och jag var hemma 21!
    Jag känner mig jätte nöjd och storleken tror jag blir perfekt!
    Nu ska jag försöka bulla upp sängen på nått bra sätt!!!
    Fråga på om ni undrar något!!!

Kramis

• Tärnansara

Rat och famousfairy
    Tack så mycket!

• Tärnansara

famousfairy

Du opererades väl på ak? Jag undrar nämligen om den här casall sportbh:n man fick med sig! Jag fick en medium med A-B kupa och den känns verkligen trång, tycker själv att den måste vara för liten! vad fick du för storlek och hur har din kännts?
    kraaam

• Tärnansara

martinibruden

Jag la in FF 425cc, jag tror jag hamnar på en 70D!Vad har du för kupa? När opererades du och hur mycket la du in? Vem opererade dig? Jag ska dit på onsdag så jag ska ta å fråga dem då, för det känns som jag klämmer till dem alldelles för mycket!
    kram

• Tärnansara

martinibruden

Jag vet inte vad en medium är för storlek om man jämför med 70 eller 75 i vanlig bh! Jag ligger precis mittimellan 70 och 75 enligt olika tabeller! Vet du?
    Kraam

• Tärnansara

martinibruden

Jag är 72cm under brösten och 91 över brösten, nu i alla fall, det kan ju svullna ner också!

• Tärnansara

martinibruden

MF 375cc eller lika stort som FF 425cc bara att mina börjar något högre upp därav det extra cc! Skulle nämligen haft MF 375cc först!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)