Inlägg från: Nancy pancy |Visa alla inlägg
  • Nancy pancy

Bröstförstoring (5)

Halloj!

Nu har jag fått min optid, den 7/6.
    Plötsligt blev jag väldigt nervös och osäker. Gör jag verkligen rätt? Usch, nu börjar många tankar flyga omkring i huvudet. Är det nån annan som har kännt likadant? Hur ska jag få bort dessa "onda" tankar? Hjälp!

• Nancy pancy

AnnaS23:
    Jag ska opereras på Plastikkirurggruppen. Jag har inte varit på konsultation än, ska dit om ca 1 vecka, så jag vet inte implantat och stl än. Själv då?

• Nancy pancy

Tine J:
    Du har verkligen rätt i det du säger. Tack! Jag vet att om jag inte skulle göra det här så skulle jag grubbla ihjäl mig och ångra mig otroligt mycket.

Jag längtar supermycket efter operationen nu! Ska bli kul att glänsa på beachen i sommar!

Vet någon hur fort man kan åka utomlands för att sola och bada. Jag ska nämligen till Grekland den sista juli och min operation är i början på juni?

• Nancy pancy

Hej alla glada!

Vet någon hur fort man kan åka utomlands för att sola och bada. Jag ska nämligen till Grekland den sista juli och min operation är i början på juni?

• Nancy pancy

Tack för alla lugnande svar!!!

• Nancy pancy

Swing:

Jag ska till Plastikkirurggruppen för konsultation på måndag. Hur lång tid tar konsultationen och måste man komma två ggr?

• Nancy pancy

Swing:

Jag antar jag får se hur jag känner efter konsultationen på måndag och besluta då om jag bör komma igen för att spika allt!

• Nancy pancy

Hej alla glada!

Idag har jag varit på konsultation, men jag känner mig lite orolig. Jag är 170 cm och väger 62 kg och har stl A på brösten och vill ha normal B. Jag fick testa implantat som var 300cc, blir det verkligen stl B? Jag tycker det känns stort nu när jag springer omkring med hemmagjorda implantat i samma storlek. Och så undrar jag om resultatet efter operationen stämmer överens med när man prövade implantaten med sport bh på kliniken? Kan man ändra stl på implantaten samma dag som man ska opereras?

Snälla...hjälp mig!!!!!

• Nancy pancy

catte: Vad hade du för stl innan operationen och vilken stl har du nu?

• Nancy pancy

Jag är jättetacksam för allas råd!
    Tack ska ni ha!
    Jag har lite att fundera på. =)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)