Inlägg från: bröstkaramellen |Visa alla inlägg
  • bröstkaramellen

Bröstförstoring (5)

Faomousfairy:
    LYCKA TILL I MORGON!!!! TÄNKER PÅ DIG!!
    Vill veta en massa om Akademikliniken av dig sen. Kommer va avis framåt fredag när du kan säga "klart"
    Kan du äta ris efter allt ris du har gått omkring med i BH:n *fniss*. Själv tröttnade jag riktigt på ris ett tag.

Rat:
    Vad härligt att du mår bättre. Och vad bra att du fick lite info som Charles sagt. Det måste kännas jätteskönt.

Till er och alla andra:
    soliga kramar!

• bröstkaramellen

Hej alla

Ni som skriver att ni gärna ser att "de blir lite mjukare" - är det bara ni med gelehallon som önskar det? Även om man läser tråden tillbaks så är minnet kort .
    Bara en liten fundering såhär på kvällskvisten.

Och famousfairy:
    Än en gång - lycka till!!

• bröstkaramellen

Hej tjejer

Ja då är famousfairy förmodligen klar nu då. Undrar hur hon mår. Hoppas att det har gått bra nu när hon äntligen fick det gjort.

Hur har ni det annars? Har du jobbat idag Rat?

Själv snurrar frågorna runt som vanligt och jag känner mig om möjligt ännu mer bröstfixerad för tillfället

Kram kram.

• bröstkaramellen

Famousfairy:

Grattis

Har sett fram emot att höra något från dig. Kan bara tänka mig hur snygg du blev .

• bröstkaramellen

Famousfairy:

Jag bara njuter när jag läser om hur glad och nöjd du är. Blev det 245MF alltså? Soft touch eller vanliga?

Rat:

Valde du "vanliga" eller "soft touch" hos Charles?

Undrar så jättejätte mycket om skillnaden däremellan. Positivt? Negativt? Har försökt starta en liten tråd men fick inget svar . Är så osäker...

Kram allihop!

• bröstkaramellen

Famousfairy och Rat:
    Kul att ni svarade så snabbt. Då vet jag att Charles är som "min" kirurg - förmodligen verkar föredra de vanliga av någon anledning. Det verkade så "mellan raderna". Och Rat - menade du alltså att en del kan få ännu hårdare om de väljer "soft touch" än om de hade valt de vanliga?

Kram

• bröstkaramellen

Rat:
    Jag håller båda tummarna för dig!!! Hoppas att allt är ok. Du får berätta så fort du har varit där.

Swing:
    Med risk för att verka senil men vilken sorts gelehallon har du? Mer än soft touch. Jag läser så otroligt många inlägg och dagböcker (ex www.plasticsurgery......) så jag känner mig helt snurrig.

Kram!!!!!!!!!!

• bröstkaramellen

Hej alla

Ett tag sen jag skrev nu men jag har nog läst det mesta i alla fall.

Rat:
    Jag har följt det som har hänt dig och håller alla tummar för att det ordnar sig och läker fint. När sommaren väl är här så kanske du har glömt alla bekymmer och allt känns toppen. Hoppas det!!!

Famousfairy:
    Då var du klar, och jag har exakt 3 veckor kvar. Du verkar så nöjd och det verkar också som det har gått bra för dig. Några råd till mig såhär innan? Vilken storlek blev det nu igen (du funderade ju jättemycket kring det innan) och känns det att du valde "rätt"?

Swing:
    Jag har också "dilemmat" med barn men ska ta det så naturligt som du gjorde. Tror att det är det bästa och jag tänker också bara berätta det efteråt (på samma sätt som du).

Kram!!!1

• bröstkaramellen

Jag hoppas alla som inte träffat mig vet att jag skojar när jag skriver "dilemma".
    Menar bara att man måste förbereda dem lite på att mamma inte riktigt är i form dagarna efter operationen.

Kram igen!

• bröstkaramellen

Famousfairy:
    Jag blir så glad när jag läser dina inlägg och njuter av din "bröst-glädje". Jag hoppas du är kvar här inne nu (och Rat och alla ni andra som är färdiga) för jag är jättenervös nu!!!!! Klarar knappt av att skriva inlägg utan sitter mest och försöker smälta allt som snart ska ske.

Kraaaaam!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)