Inlägg från: Nyfniken |Visa alla inlägg
  • Nyfniken

Bröstförstoring (5)

Tez82:

Ååå vad jag håller Tummen! Skönt att du hörde av dig!

Kram

• Nyfniken

Alla:

Var bor ni egentligen? famousfairy,du bor ju i Stockholm det vet jag. Det gör jag med, söder om stan, men resten. Vi är bergis otroligt utspridda, men ändå känns ni så nära .

Kram

• Nyfniken

Ps! Jag menar inte att ni ska lämna ut gatuadress, utan område bara..

• Nyfniken

Pickolina, du som är experten här , HUR får man till alla roliga gubbar, som tex den du gjorde precis?

• Nyfniken

Testing testing 1,2,3.. *skratt*. Nu får vi se om det blir några smileys..

• Nyfniken

Inte en enda, datahackern här, det kommer!
    Nu då..

impossible_girl: Jag har lusläst dessa sidor efter att plastics sida slutade fungera. Någonstans bland alla inlägg har du nämnt det! Kram

Fiore:
    Sidan funkar inte fgör tillfället, tjejen som har sidan håller på att kolla upp det.

Åh, vad jag hoppas att den sidan ska funka igen, då hoppas jag få "se" er alla där.
    Och då, hoppas jag att alla som undrar över bröstvårtor som är skelögda och ni som har glansiga, stenhårda bollar etc. kan få titta på andra bilder så att ni får se att ni är fullt normala.
    Dessutom om ni som kan och vill kan lägga in bilder och visa vad ni är osäkra på så kan vi alla andra komma med glada stöttande hejja-inlägg så att den där dumma ångesten försvinner!

Kram i solen

• Nyfniken

impossible_girl:

Den 4/7 är det min tur.. Så nu börjar liksom nedräkningen.

Tine J:
    Jag tror att det är olika, dvs att i vissa fall pratar de med en på plats, men ring och fråga vet ja! Det tycker jag gäller alla här. Är man osäker, Ring! Det har vi betalat för! Det sista vi behöver är att vara oroliga i onödan

Kram

• Nyfniken

Nancy Pancy

GRATTIS!!! Tänk att jag hade det på känn att det var tillfälligt.
    En fråga, blev det någon förändring när du slutade med Citadonet? (Rätta mig om jag har fel, men du skulle väl testa att sluta med dem?).

• Nyfniken

impossible_girl:

Det är blandade känslor. Jag vill ha det gjort omedelbums, samtidigt som jag inte vill att sommaren ska rinna iväg för fort.

Jag tror att all "före op"-frågorna är avklarade. Dvs storlek, val av implantat etc är avklarade.
    Nu är det frågorna hur jag kommer må och klara mig efteråt som tar den mesta energin.
    Kommer jag kunna sova, hur ont kommer jag ha, kommer jag tycka att brösten är det minsta fina i början etc.

Jag vill ha bröst med lite naturligt häng. Jag är 36 år och vill att de ska se naturliga ut. Min kirurg har förvarnat mig om att jag kommer tro att han är galen när jag ser dem för första gången. Då kommer det vara de omtalade glansiga bollarna som sitter under hakan. DÅ GÄLLER DET ATT VARA STARK..
    Phu..

Hur mår du nu?

Kram

• Nyfniken

famousfairy och Rat: Hej Stockholmsbruttorna .

famousfairy: Läste att du var lite deppig igår, hoppas det känns bättre idag och GRATTIS till att allt var bra med dina bröst!

Rat: Något nytt från kliniken? Jag kan lova att jag hade blivit psyk*pat och HULK på samma gång om de inte hörde av sig om jag var i din situation. Stå på dig!!

Vad de flesta kliniker vet är att de inte behöver marknadsföra sig så mycket utan lever på sitt rykte. Vid såna här tillfällen bör Victoriakl. tänka sig för..
    Men det är min åsikt.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)