Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Ta det lungt nu.. jag låg i sängen för det mesta, kroppen måste få återhämta sig, bra att du är upp så pass tidigt, men ju du har en son eller!?
    ta dina tabletter i tid, jag tog mina vart 6 timme, och vila när DU känner för det.
    jag ville inte skrämma dig men till min förvåning.. var dag två värre än dag ett!
    Jag är jätte glad för mina nu, och de är bara 3månader, trodde aldrig att de skulls mjukna!
    stor kram o grattis..

• famousfairy

tid var 09.02 .. samma här..

• famousfairy

Ja jag började går runt 6 veckor, fast jag måste säga jag blev rätt trött! men allt som allt så hade det gått 3månader sedan jag hade tränat.
    Nu försöka jag blev av med mina envisa lovehandles.. jag har ALDRIG varit otränat förut!
    mina bröst är ok men jag tror att den ena är större! den v fortfarande sticker ut på siden
    lite grann. de är nu 3 månader, har baraen bh hittils, jag har inte råd med flera just nu!

• famousfairy

oh yes.. the famous swollen stomach! Ja du var inte med under den diskussion, den gå över men det verkar rätt vanligt. Rat jag algit ystersyster alla vi hade svullna mager.
    Tänk dig, man kan inte använder de just nu.. så de bara hänger där!
    ja det gå över men det ta tid kanske ett par veckor och jag vet, det är jätte obehagligt.
    Du kommer att får massor olika bränningar stickningar smärtor mm. men lyssna till kroppen och känns det obehagligt.. Ring Kliniken!
    Kram .. jätta kram!

• famousfairy

hej,-ang tejpen, ja dusch funkar bra och varför tänkte inte jag på vaseline :-/
    Jag pilade bort kanten och sen höll ned huden /vid kanten som var löss, och tvålade in lätt samtidigt som jag drog. Jag oftas använder Nivea's dusch olja, gul färg i flaska, för den är så snäll mot huden, så den funkade som jätte bra hjälpmedel. det finns ganska ofta i små "res-flaskor" på kicks och h/m så här års.
    fan trodde jag hade hittad en skön bh på lindex men den är för liten! 75C kupan för liten, eftersom mitten av bh'n ligga inte mot huden. 80 B var för stor i omkrets, men jag tror jag köpa byta till den och sy in. det var en alldeles mjuk t-shirt bh! fanns bara i svart, med spets runt ryggen.
    nej jag sluta nu, sov gott mina vänner!

• famousfairy

Nyfniken.. Jag blev helt tokig av smärta under ärren, den var envis ca 10 dager och började i andra veckan. jag köpt och lämnade tillbaka alla sorts sport bh-ar och till slut hittade jag de med massa små hål i från swedmark. inte så mycket stöd som min casall som jag fick efetr op men skönare ned jag var bara hemma. jag tog ihop rullade kökspapper och stoppade den under kanten så det inte tryckte, fick hålla den ifrån kroppen med handen när jag var ute, det var hemsk! men det gick över. mina smärtstilladen hjälpte
    och Zemiramis, den där svullen mage är oxå hemsk!! hatade det!! .. men det gå också över efter ca 2veckor. ät lätt och mycket fibre!
    KRAM!!

• famousfairy

tejp.. jag fick en halv rulla 3M micropore hudfärgade från AK, jag byta vart 14 dag eller innan OM det bli riktig smutsig eller rulla av. den vita är mindre kladdig. Scanpore sensitive ville jag inte ens prova för den sitta som en berg! och kan bli lite kladdig utanpå.
    Det var AK som sa att jage skulle byta vart 14 dag i 6 månader. tejpen också hjälpa att man undvika "slitage" på de färska ärren med kläder och alla dessa sprillans nya sexiga spetsiga bh'ar!

• famousfairy

och svullen mage... jag vet det är hemsk, my worst nightmare, MEN jag tänker, min mage skulle se ännu större ut om jag fortfarande hade mina obefintliga bröst!.. själv är jag fortfarande fet, puh 50K ville väga 48, inga kläder passa, jag börja titta på mamma kläder!
    ha gått på gym och ätit skott och böner o sånt i en månad nu.. måste vara min ålder, jag är 42.
    tack o love för mina bröst annars skulle jag ha bulimi igen nu!!

• famousfairy

En gång har jag lagt på det vita och sen scanpore för att få det hud färgade, funkade bra!
    Jag är bara 160 lång, jag har för mycket fett på kroppen. Som sagt, jag hade en väldigt aktivt fysisk jobb, dansare, och gick från 200% till 0% så jag känner mig FETT och FUL!, but i got boobs!

• famousfairy

nej.. är det sant, träffas!? gud så kul... ska vi har "rosa band" på oss eller nåt, eller träffas vis ett bord för "tråd 5 sällskapet"!?

• famousfairy

Nyfnicken,
    jag köpte också hudfärgade, det var scanpore, med det var Akademikliniken som skickade hem mig efter första tejp byten, när jag tog bort stygene en vecka efter op med just, M3 hudfärgad. den är såååå snäll.

• famousfairy

hej bröstkaramellen!!! Så tänkte jag också runt 7 veckor "nu ska jag komma igång!" och städade och planerade att köpa mitt gym kort mm, och.. blev väldigt deppig när igen bh passade men som du.. trivdes bäst i sport bh och gör det fortfarande. mina är nu 12 veckor och ha ändrats mycket sedan 7v.
    Om jag är medveten om bh'n, den sitta inte rätt! jag ska nog klara med med de billiga jag har köpt och gå mäta mig igen sen. jag är 70D eller 75C eller 80B-beroende på model!
    kram på er..

• famousfairy

:-/ vet inte om jag är tillgänlig för träff de första 2v i augusti.. tyvärr..
    jag måste faktiskt jobba på faktum att jag har "silikon bröst"...jag mår inte bra, lite falsk när jag tänker på sanningen..men de är ganska fina .. ja, det känns liksom som jag ljuga.. men gjort är gjort..
    Jag kör nu "the 4 day wonder diet" så vi få s om jag mår bättre på fredag morgon! det är lite tuff men det brukar fungerar. Det är den original flygvärdinna dieten.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)