Inlägg från: Nyfniken |Visa alla inlägg
  • Nyfniken

Bröstförstoring (5)

Pickolina:

TACK!!
    Vet du, du känns som en supergo och trygg storasyster!

Nu är jag på lätta mitt hjärta-humör så jag passar på att berätta att jag är nybliven (ofrivillig) singel.
    Hur knäppt det än må låta så var det jag som gjorde slut. Min kille hade aldrig tid att ses pga sitt jobb. Jag pallade inte med det till slut, så jag bröt upp. Nu har vi sagt att vi ska försöka ta upp kontakten igen när hans arbetssituation har ändrat sig. Jag passar på att jobba med mig själv under tiden, förbättra självkänslan mm i en coachinggrupp. Toppen att investera i sig själv! Detta har inget med mina bröst att göra om någon undrar.

Jag ville så gärna att han skulle finnas här för mig när jag var nyopererad. Blev alldeles tårögd när jag läste om någon här vars pojkvän hade bäddad tältsäng bredvid soffan när hon inte kunde sova i sängen. Det är kärlek det!!

Underbart att ni finns här!

KRAM

• Nyfniken

Ikväll ska jag ut och ha avskedsfest för min dåliga självkänsla och fira in mina kommande två kompisar . Lär inte våga mig ut på krogen på ett bra tag efter op.

Någon som vill att jag skålar för något annat när jag ändå är i farten?

• Nyfniken

Oh yeah!! !

Tack och kram!

Nu är det dags att ge gymet en omgång.. Måste ju deffa ut det där allra sista ur taxöronen så att kirurgen har nåt rejält att fylla ut.

• Nyfniken

Fiore

Vad heter du på Plastics sida? Vi har kanske pratat där?

Kämpa på, smärtan går över! (Säger jag som inte ens gjort det än..)

Kram

• Nyfniken

impossible_girl & alla andra!

Jag lovar att skåla för oss alla ikväll!

SKÅÅÅÅL!

och givetvis KRAM

• Nyfniken

Phu, var ju tvungen att kolla vad som stod på mina recept som jag ska hämta ut innan op. Inga Citadon här inte.

Nancy Pancy: Jag tycker att du ska nämna det på ditt återbesök sen och höra vad de säger. Det är ju synd om fler ska få uppleva det du kände i onödan..

Hur har du med smärta nu då? Klarar du dig utan starkare smärtlindring?

Kram

• Nyfniken

Dags att ringa taxin.. Sista kvällen på krogen med vadderad bh!! Tjoho!

Ha en skön kväll tjejer!

Kram

• Nyfniken

Godagens tjejer!

Skålade för oss alla igår, bara så att ni vet.

Men, jag tror inte att ni missade något eller så hade jag för höga förväntningar, för kvällen blev inte alls så skoj som jag hoppats. Det var fel klientel överallt kändes det som. Antingen var alla 15 år yngre (jag är 36) eller så var det utländska killar som stog i klungor och bara stirrade när vi försökte dansa. Missförstå mig rätt nu. Jag gillar att det är blandad publik, unga gamla, svenskar och invandrare. Jag tycker det blir roligast då, men jag vill inte att det står 20 killar en halv meter ifrån dansgolvet och bara stirrar på en. Fasen, gå ut för att festa och var social, inte bara stå och dregla. Och vill de glo så kan de väl göra det på lite behaligare avstånd. Eller ska man behöva gömma sig bakom en högtalare? Kom på idag att vi skulle gått till en gaybar istället, då hade vi kanske kunnat släppa loss..

Och varför denna bakfylleångest?? Suck vad jag saknar mitt ex nu.
    Det är nu jag får jobba på mitt obefintliga tålamod så att jag har nytta av det efter op.

Jisses vad jag tittade på tuttar igår , inte ett dugg hjärntvättad..

Så Gnällfia har lättat på trycket.. Tack för ordet!

Kram

• Nyfniken

impossible_girl: Ja, nu blir det lugnt ett tag framöver. Underbart att må så bra att du kunde gå ut en sväng igår trots att det gått så lång tid sedan op.

Fiore: Jag minns ingen Vic från Plastics sida, men jag kanske känner igen dig när väl sidan kommer upp igen!?

Tycker så synd om de tjejer som brukar vara inne på Plasric och inte vet att de kan skriva av sig här på BT.

Kram i solen!

• Nyfniken

INGRID 65
    Jag tycker att du ska ringa till din klinik. Du har betalat en stor summa pengar, då ska du inte behöva gå och må dåligt för att du är rädd för att något är fel. Det tar bara energi!

Rätta mig om jag har fel, men att göra en op. på en klinik är inte avklarat så fort de sytt ihop en. Nej, de ska finnas behjälpliga tills allt är färdigläkt och patienten mår bra.

Jag lovar att jag kommer vara ett "pain in the *ss" med alla mina frågor . Men hitills har min kirurg bara uppskattat att jag varit förberädd med frågor istället för att bli förvånad/besviken efteråt.

Jag kallar mig hård, men rättvis! (och ödmjuk ).

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)