Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

tuff yster syster! men måste säga att jag skulle ha gjort likadant! Nu bo jag i princip en lång promenad från AK så jag gå dit när jag är kallad, på tisdag.
    Hej yaia.. hej! ingen rpoblem med narkosen de är bättre nu än förr. men visste bli man vinglig! det finns bara 2 hastigheter- sakta och stanna,!

Em jag ska inte jobba..slutade på ett jobb nyligen, ha inget planerad utom lit lätt barn hämntning 2-3 ggr i veckan med start om ca 10 dager. så det är lite lyxigt för mig, men jag är helt ensam så jag måsta, och kan, styra min egen takt

• famousfairy

Rat..
    du vet när en nagel ha gått sönder och det hänger skin ömt och inflammerade runt omkring? tänk hur lång tid det ta ! och det är nåt pytte liten!
    Det ta 6-8 veckor för kroppens celler att återhämter sig. 6-8 veckor för en stykad fot .. och det är utan ett stort sår övanpå. Man läker inte snabbare bara för att man inte är "sjuk". Tänk, de ha skärt i musklerna som du har byggt upp hela livet!!
    ge de några veckor att återhämter sig huh?
    Och när det gäller H bröstet.. är du höger hänt som jag? försök att använder vänster hand lite mer. När du drinker eller bytta kanal på tv eller när du använder Data musen
    (ville inte bli missforstådd där!? oops

• famousfairy

skratt
    du, jag har ont. ibland undra jag om jag behöver dexofen fortfarande jag vill inte bli beroende,.. jag ändrade mitt liv ett tag sen och dricka inte eller nåt längre,
    Men jag vet att jag fick medicinen av en anledning och jag ska ta de lika många dager som mina antibiotiker och varje 6. timme. sen kanske jag trappa ned till en halv eller nåt.

Gud, det är så underbart att ni finns KRAM

• famousfairy

i like them so much i want to cuddle them!
    night night

• famousfairy

Dag 5:
    Åkte 10.00 till AK idag för att ta bort stygnen... hade ont
    Måste ha knuggad ögat i natt och hade bröst ont också.
    Så de drog, hade jätte ont i höger bröstet efter, hon bara klippte men jag gick minst 20 min med små steg för att komma ditt.
    De drog i ögonen, det gick inte ta alla stygn, ska tillbaka på fred.
    sen gick till en kompis, var hemma runt 14.00. Var ute ca 4 timmer totalt
    Alldeles för mycket, var/är helt slut, ont i brösterna, och i ögonen. Annorlunda från början men det är bara ett tecken att jag MÅSTE ta det lugnt.
    Rat.. hur är det?

• famousfairy

Rat..
    Du måste vara skit rädd just nu.. det är inte ditt fel,du fick en smäll, det skulle kunna ha hänt vem som helst, men du ha väl haft lite mycket på sistone tycker jag.
    Innan min op såg många bilder på kapsell kontrakation, och bilder efteråt när de var fixad och fina!! .. och det lugnade mig.. att se att det gick att fixa det.
    Så, en dag i tagit och jag hoppas att någon annan här kan ge dig ett bättre råd.
    Bamse kram..

• famousfairy

Hårt=svullet
    Svullet.. bara eller svullet infekterad?
    Om det gula inte är infekterad -bruka vara en "dunka-dunka"smärta Då är den blåmärke.
    Gula blåmärke kan uppstå em längre tid efter en op och det är inte altid de gå igenom den röda/blåa/bruna/fasen.
    Rat, det är absolut inte lönt att lägga det under narkos och öppna upp det igen om det inte är nödvändigt.
    En smäll ta tid att läka ge den lite tid, men du måste ändå kräva ett svar från charles. Han kan nog inte göra någonting den här vecka i alla fall så det är kanske bäast att vänta tills han har mer tid.
    kram gumman

• famousfairy

Rat! jag vet jag vet!! tror jag,..
    Jag har läste flera gånger att cohesive implantat alltså implantat med ett sträv yttra ska INTE masseras. . bara dom som är slät
    Vi som ha anatomiska ha en sträv yttra de ska inte masseras.
    Det är vad jag ha läste...
    tänker på dig..

• famousfairy

hej Rat... och alla gamla som nya..
    Precis en vecka nu..dag 8- Gick en promenade runt där jag bor. 1.30tim. det räcker. Ungefär en gång per dag få jag jätte ont i såren, tror att det är bh'n som trycker på dom, eller knuggga lite när man är upo röra på sig. Jo ha försöky börja göra några enkla övningar, för att få igång benen och mina armar.
    Behöver tabletter fortfarande men det har ju bara gått en vecka!!!

• famousfairy

till er som är på gång..
    kolla bilder av bröst för och efter, få en uppfattning på hur DU vill se ut. Prova öka din storlek gradvis under kläder.. och lämna det upp till kirurgen att ge dig en idé om implantat innan du ge dig in på storleks jungeln.Fråga om du kan prova 3 storleker.. för lite, ok och för stort.
    Tänk om du vill hellare vara lite för stort eller lite för liten.

Rat.. tänker på dig och TACK alla ni som ha kommit med så bra råd som vi alla kan ta del av..

Svar på tråden Bröstförstoring (5)