Inlägg från: Nancy pancy |Visa alla inlägg
  • Nancy pancy

Bröstförstoring (5)

EnYsterSyster:

Vad hade du för stl. innan operationen och vad har du för stl. nu? Gabriella Sellman ska operera mig också, om ca tre veckor!! Spännande!

• Nancy pancy

Tack tjejer för er hjälp!!!

• Nancy pancy

Annamaj:

Jag är 170 cm, väger 62 kg och tränar mycket styrke så jag är rätt vältränad. Jag har en liten A nu och jag skulle kunna tänka mig stl C för jag tror inte det är för stort till min kropp. Ändå är jag osäker. Det känns jättebra med ristesten när jag tar 300cc (eller något mindre då det enligt min kirurg "försvinner" lite). Men jag vet inte hur mykcet jag vågar lite på ristestet.

Hmmmmmmmm.....HJÄLP!!!

Känns din C-kupa väldigt stor?

• Nancy pancy

Gomorgon gomorgon!!

Nu har jag valt 300cc och beslutet känns jättebra! Tack tjejer för hjälpen!!

Kramizar!

• Nancy pancy

Gokvällens!

Det börjar närma sig för mig också, ska opereras nästa vecka på onsdag. Jag längtar otroligt mycket! =) Men jag är samtidigt jäkligt nervös och orolig över hur resultatet kommer bli.

Är det någon som vet varför man inte kan kolla på alla bilder på plasticsurgery?

• Nancy pancy

Sahlena:
    Jag ska operera mig på Plastikkirurggruppen i Stockholm och kommer betala 40000kr.

• Nancy pancy

Har man någon slags försäkring på Plastikkirurggruppen? Någon som vet?

• Nancy pancy

Swing, pickolina:
    Va bra! Då vet jag!

Jag börjar bli riktigt nervös nu. Jag ska operera mig om precis en vecka. Men fasen vad kul det ska bli! =)

• Nancy pancy

Hej alla glada!

Nu är det bara två dagar kvar till min operation och än så länge är jag lugn! =)

Dock börjar känna mig osäker när det gäller storleken igen. 300cc runda gelehallon är bestämt men jag tror att det blir större storlek än vad jag vill ha. Jag har liten A nu och vill ha max en liten C. Jag ska höra med min kirurg igen.

Ha det tjusigt allihopa!

• Nancy pancy

God förmiddag!

Nu pirrar det ordentligt i kroppen. Om 1,5 timme ska jag vara på Plastikkirurggruppen för att förstora brösten. Spännande spännande...=)

Tack vare denna underbara "tråd" känner jag mig väldigt förberedd! Tack tjejer!

Ha en bra dag! Kram!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)