Inlägg från: Nancy pancy |Visa alla inlägg
  • Nancy pancy

Bröstförstoring (5)

Funderara...hur snart kan man ta ur ett implantat? Jag mår inte alls bra och ångrar mig jättemycket.

• Nancy pancy

shania:

Jag hoppas verkligen det. Tack!

• Nancy pancy

Jellomoon:

Det var uppiggande ord, tack.

Usch, jag har fruktansvärd ångest och gråter från och till hela tiden. Jag vill ta ut dem nu...NU NU NU. Jag känner verkligen att jag inte orkar mer. Jag ringede och pratade med min plastikkirurg om att jag ångrar mig så mycket och hon säger som alla att det är något som går över. Men blir det inte bättre till helgen så ska jag ringa henne igen och be henne ta ut dem.

Usch, vilka "lyxproblem" man kan ha då...

• Nancy pancy

Jellomoon:

Jag äter citodon, men bara till natten.
    Jag ska försöka hålla ut och se om det går över annars är det som du säger att bara ta ut dem.

Kramar

• Nancy pancy

martinibruden:

Jag är 24 år.

• Nancy pancy

Va gulliga ni är tjejer! Vad skulle jag göra utan er.

Massor av kramar!

• Nancy pancy

martinibruden:

Jag hade jättefina 75A innan. Saknar dem.

Jag jobbar på kontor och ska börja jobba på måndag. Det kanske är bra så att jag får tänka på annat.

• Nancy pancy

Jellomoon:

Jag ska inte äta nå mer citodon från och med inatt. Jag har inte jätteont längre, bara när jag vaknar till under natten och inte har rört mig på länge. Vet du ungefär, mellan tummen och pekfingret, hur länge det kommer spränga i huden när man reser sig upp?

Sedan undrar jag en sak till. När jag klämmer ihop brösten med armarna från sidan så känns det jätteobehagligt. Även när jag trycker på dem rakt framifrån, är det nåt som försvinner?

• Nancy pancy

Tack så mycket för alla uppmuntrande ord!!

Jag känner mig fortfarande deppig och när min poljkvän åker till jobbet vid sju har jag inte ro att sova längre. Jag sover liggande och det går bra, dock vaknar jag typ varannan timme. =/ Dessutom saknar jag att sova på sidan som jag verkligen älskar. Hoppas att jag kan göra det snart!

Jag har tur att min mamma har semester den här veckan och att hon bor max 5 min bort. Jag pyser över till henne vid nio-tiden. Utan henne den här veckan hade jag brytit ihop totalt.

Hur är det egentligen med massage? Jag har inte blivit tillsagt att massera mina bröst. Jag har runda gelehallon Mentor. Op på Plastikkirurggruppen.

Ha det så bra! Kram!

• Nancy pancy

Om man skulle ta ut implantaten, får man tillbaka känseln in hela bröstet och bröstvårtorna då?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)