Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

hej.. jag blev tokig av allt kokt ris!!
    till slut tog jag okokt och la den i fötterna på knä strumpor, knöt till och gick omkring med detta. Jag köpt en billig sport bh (runt 180sk) i fall att den inte skull passa efteråt, som var skön runt bröst korgen och gick omkring så där varje dag in och ut i ca 10 dager innan. 250g hade jag och mina impantat är 245, nästa storlek för mig skulle vara 280, vilket jag provad o provad men det var helt enkelt för stort.
    Yster syster.. vad jag ha saknad dig!
    tycker mina är för rund på sidorna för fyrkantig på mitten för långt ifrån varandra och eftersom jag inte ha tränad sen OP.. en månad är mina lår och min mage minst 3 cm större.. Nåt råd?
    Kram..

• famousfairy

Man Ska Ha Kokt Ris....
    det hade jag länge!! o vilken snygga tuttar jag gjorde! Rätt mått o "projection" och allt! I två storleker!! så jag fick en bra känsla av hur det skulle vara..
    sen tröttnad jag

• famousfairy

Kan en sport bh ge brösten en konstig form?
    Ha fått in liten infektion där de lämnad en del av stygnen ovanpå ögat, ocg ha två små "nål" hål ska ringa AK imorn

• famousfairy

Vioola.. var och när såg du detta!? jag slängde mina på AK sal 11 den 20 april!!
    Jag har bara hört kokt ris.. det var jag som tog okokt de sista dagerna,

• famousfairy

Swing!! hej!! ha saknat dig!
    hjälp.. kan mina bröst bli tillplattad och tryckte ut åt sidorna av sport bh?
    tycker de se ut som 2 bollar fortfarande,
    men de ÄR ju bara 4 veckor gamla! sen ha jag ca 2cm imellan är det vanligt. Alla på AK ha sagt att de är jätte fina men eftersom jag ha aldrig haft bröst, inte ens obefintliga Akupa som någon skrev här så vet jag inte hur de ska se ut!
    Rat.. hur är det?
    hörs senare i kväll.Kram till alla!
    Pickolina Grattis!
    ps hörde att många ha nu upptäckte att kokt ris ge en mer naturlig känsla eftersom det är liksom mjuk fast hålla forman!

• famousfairy

oj AnnaS23---
    Do not worry!!! det är helt normalt,
    det ha gått 4v(minus 4 dager) sedan min op och svullnaden ha inte helt lagt sig.
    Ta det JÄTTE lungt nu att de mår lite bättre och sträk det icke!! för då för du en liten blödning .. mer svullnad etc etc.
    DET ÄR BARA 4 DAGER, DU HA GÅTT IGENOM 2 STORA OP. DU ÄR INTE SJUK MEN KROPPEN MÅSTE FÅ ÅTERHÄMTA SIG.
    njut av oprah tyra banks och americas funniest home videos!!
    Kram!

• famousfairy

gjorde jag också innan min op .. och nu efter jag var HELT beroende av alla här. Gå tillbaka och kolla i början runt tråd 25-35 ungefär! em? bad boll kanske!?
    hej algit! hur mår du? Jag vill också träna
    men det ha gått knappt en månad , kan inte ens kör moppe ännu, för "guppigt"
    Tjejer.. ärren klia för att de börja läka!
    komma ni inte ihåg hur det var med skrubsår på knän när man var liten?
    Samma med ärren under mina bröst och på mina ögon fast de får jag icke kliar!

Rat! ring kliniken ang. infektionen låta inte bra, behöver inte vara farligt men i fall att du behöver antibiotiker igen.
    ok i'm outta here! go natt!

• famousfairy

g'morron!
    personligen tog jag mina vart 6 timme i 10-14 dager efter op och sedan spred jag ut de lite mer med slutade helt för bara runt en vecka sen. (det bli en månade på torsdag !) Jag fortfarande ta ett par panodil då och då.
    vissa slutade tidigare.
    Jag bara vet att om jag inte tog de i tid, jag fick mycket ont, de hjälpt tom smärtan i såren!
    hej då!

• famousfairy

Fast.. jag hade inte citadon.. jag hade Dexofen

• famousfairy

yaia, anna,
    Ja alla ha fått svullen mage. men rör inte på sig, kan ej använda musklerna som man vill .. men det går ned efter ett tag, Min tog drygt 2 veckor!
    Jag gick också upp i vikt eftersom är vanligtvis VÄLDIGT aktivt/fysisk och än idag få jag inte gör mer än promenera.
    Rör på armarna.. INGEN tunga vikter eller arm hävningar eller nåt. Strekning = blödning = svullnad.. som skulle kunna leda till komplkationer.
    Viste är det härligt! Släpp brösterna loss d e VÅR!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)