Att komma i klänningen... Hjääälp!
Hej alla blivande brudar!
FINNS det någon/några blivande brud(ar) här som ska gifta sig den 11 augusti 2006, precis som jag, eller någon gång runt omkring detta datum??!!?? Är ni liksom jag oroade för att ni inte ska komma i klänningen, att den inte ska sitta bekvämt och snyggt på bröllpsdagen?
Jag vet inte hur jag ska lyckas med mitt mål att gå ner 8-10 kg tills dess! Jag behöver ha någon/några att peppa/bli peppad av!
Har varit och provat min klänning för ett antal månader sen och "kom överens" med sömmerskan om att jag ska gå ner lite grann i vikt till augusti så att klänningen sitter som gjuten!!! Och vad händer...? Jo, kilona ökar - eller är det klänningen som krymper där den hänger på sin galge?!!! Stön!
Jag vet precis hur man SKA bete sig för att gå ner i vikt, har varit med i Aftonbladets Viktklubb under 8 mån och minskade 18 kg, det funkade kanon och jag höll vikten i ca 1,5 år. Sen började det hända saker... dessa små godsaker blev fler och fler, likaså kilona. Nu har jag gått upp 13 av de 18 igen...
Ni är det 16 veckor till vårt bröllop och därmed dags att på allvar ta tag i detta! Är det någon som hänger på som ska gifta sig i augusti? Ingen vore gladare än jag!!!
Peptalk, tips, funderingar och diskussioner om bröllop borde ju vara det som gör att vi klarar det här, tjejer!!!!
So go for it!!