• No1 dec

Vad är det västa som hänt??

Hej

Vad är det värsta som har hänt er?
    Har ni varit med om nått riktigt jobbigt under planeringen av ert bröllop?
    Nått som bara inte får hända...

Det är en del om barn och gäster som inte vill komma, men ni som gift er, nu i efterhand vad var det som ni var mest upprörda över under planeringen och efter.

Nått som man kanske kan undvika eller nått som man ska vara extra TYDLIG med :)

Hjälp till mig som just börjat fundera. Har hört/läst en del tråkigheter här och i från bekanta.....

• Svar på tråden Vad är det västa som hänt??
  • No1 dec

Ja, det var en hel del historier detta. Det verkar vara det mest vanliga att supa brudgummen full eller att supa sig full som gäst på själva bröllopsdagen.

Barnfritt har ju varit en het fråga som ingen skrivit om. Kanske inte riktigt urartat direkt, men det måste ju vara nått som påverkar.. eller??
    Hur är det med nära och kära som har svikit osv. Det måste ju hänt mycket sånt eller?

Vill veta så jag kan försöka undvika detta...

• No1 dec

Tack hanch för detta inlägg...

Jag skulle ge rådet att inte ta något för givet, du vet aldrig hur människor i din närhet reagerar på både det ena och det andra. Ha ett öppet sinne och var klar över hur NI vill ha dagen. Det är trots allt eran dag. Och de ni väljer att fira den med bör känna sig priviligerade.

Det säger massor :)

• No1 dec

Är det inga möhippor som urartat eller tärnor som gjort bort sig eller förstört??

• No1 dec

Ja, ibland verkar det om om bröllop tar fram det värsta hos nära och kära. Det är synd att inte gästerna och familjen runt om kring kan hålla sig i skinnet och göra brudparet lyckliga.

Jag vill inte råka ut för detta och jag kanske är för orolig, men det är ju synd om man ska bryta med vänner och bekanda när det ska vara lyckliga dagar innan, dagen D och efter....

• No1 dec

Ja, ibland undrar man om det sitter nån där uppe och jävlas med en för att man ska bli starkare :))

Kärleken övervinner allt börjar få en mening...

Ja, ju äldre man blir dessto mer framträder människor i sin närhet i ett annat ljus tyärr. Det är synd att det ska göra det i ett glatt sammanhang...

Men det låter som de flesta har haft någon hämsk upplevelse iaf så det ska man väl överleva...

Bara inte de närmaste närmaste ställer till problem för då jävlar kan de fara och flyga!!

Orolig är jag iaf det kommer jag inte ifrån..

Svar på tråden Vad är det västa som hänt??