• somsom

Beroende av BT???!!

Ohhh, är det bara jag som har blivit helt beroende av BT

Räckte med ett par "inloggningar" sen var jag fast!

Rusar hem till datorn efter jobb, o kollar runt, svarar på ngr inlägg, skickar i väg nåt litet till ngn "behövande"

Det är såå roligt, eller hur!!

• Svar på tråden Beroende av BT???!!
  • Lanzara

En till här!!!

Vet inte hur många gånger per dag jag är inloggad. Ibland bara snabbt men ibland längre... MEN man skulle ju kunna vara beroende av värre saker!

• Skärgårdsbrud 6 maj

*skriver på* Synd bara att jag upptäckte BT så sent (knappt en månad sedan) Jag är ju gift snart!

• Inda

Jag med!! Det går inte en dag utan att jag är inne och kollar lite...

• somsom

men vilka "områden" kollar ni in mest då?? jag själv är nog överallt!

Finns så mkt bra!

• Lanzara

somsom

Naturligtvis de saker som har med mig att göra. Typ liknade datum, frisyr, bukett osv. Men som du också lite överallt, där jag tycker att det verkar intressant! Måste väl också erkänna att jag smyger runt och kan följa med några diskussioner utan att själv delta eftersom det är spännande att få en inblick i andras liv och åsikter!!

• _Nickan_

har tidigare varit chattberoende så jag borde egentligen låta bli sånt här...
    men det e så praktiskt, man kommer på en fråga och så vips nästa dag får man svar

• Skärgårdsbrud 6 maj

Jag gillar kategorin relationer men jag kollar även in senaste inlägg rätt ofta eller rättare sagt, oftast. Jag är inte så värst intresserad av kläder eller skönhet och hår.

• idolf

Vi är nog ganska många som är beroende
    Jag är också in flera gånger om dagen. Blir lite sur på mig själv när jag är sen iväg någonstans och ändå sätter mig här. Får för mig att jag ska kolla lite snabbt, när jag igentligen vet att det blir bra mycket längre än så...

• Mysan98

Beroende är nog bara förnamnet. Jag har BT som startsida och är inne 100 gånger om dagen och läser. Det är ganska många månader kvar tills jag ska gifta mig men jag läser med stor nyfikenhet och min hjärna går på högvarv hela tiden efter alla idéer och infallsvinklar jag får av alla inlägg :) Dessutom matar jag min m2b med det senaste också för att vara säker på att han inte missar något *s*

• Gable

Det var värre i början, då bodde jag här Nu när bröllopet är rätt nära så är jag mindre och mindre här.

Svar på tråden Beroende av BT???!!