• somsom

Beroende av BT???!!

Ohhh, är det bara jag som har blivit helt beroende av BT

Räckte med ett par "inloggningar" sen var jag fast!

Rusar hem till datorn efter jobb, o kollar runt, svarar på ngr inlägg, skickar i väg nåt litet till ngn "behövande"

Det är såå roligt, eller hur!!

• Svar på tråden Beroende av BT???!!
  • andlin

Nog tillhör jag skaran som är beroende av BT allt. Håller med idolf, ska bara kolla lite snabbt och sedan så fastnar man.

• somsom

mysan98

Känner igen mej idet där med att uppdatera sin blivande...
    det gör jag med.

Konsten är väl att inte verka för "besatt" av allt.
    Men det roligaste är nog ändå när Han har ngn fundering - Då har man ju alla svar redan, för det har man läst här på BT!!

• mippemutt

Beroende av BT- här är en till. För att ha planerat bröllopet i 2-3 månader så har BT varit ovärderligt och bra med mycket tips. Är inne på BT varje dag, kan inte slita mig helt. Kommer nog vara kvar efter jag gift mig om två dagar . Fredagen den 21/4 är det dags.

• Mitt hjärta är hemma

Gravt och svårt beroende. Vad skulle jag göra utan bröllopsencyklopedin som ni, med-bröllopare, utgör? Här finns ju svar på i princip allt man vill veta - och en hel del till.

• Katta06

Vad skönt att veta att man inte är ensam "Ska bara kolla lite till, oj har det redan gått en timme"

• Pumpkin

Jag är TOKberoende! Är konstant inloggad på min dator hemma

• solrosblad

jag är verkligen fast både på BT och FL och emellanåt så besöker jag tradera oxå

• Linda S

Trodde jag var den enda! Min m2b säger att nu var det nu 5 minuter sedan du var på BT så ska du inte in och kika ;)

• marro

Usch...jag är oxå här jämt. Disken tornar sig i köket, och tvätten viker inte direkt in sig självt i garderoben..men vad gör man?

• annawe

mina barn får åla på golvet och äta på farliga glasbitar, bara jag får vara inne på BT...

• marro

hahaha! annawe det var klockrent :)

• Sayurii

Definitivt beroende!
    Jag är ju inte ens förlovad än! :)
    Funderar på att göra en bröllopsbok á la Monica Geller i Vänner av alla tips som strömmar runt här om dagarna så jag har det när det väl är dags! Den här sajtan är guld värd !

• E-tuna

Hmmm...beroende??? Sittsår och hemmoröjder- är det tecken på att man sitter för mycket framför datorn?

• Teds brud

Mammaledig som man är så sitter man och surfaar otaliga timmar på BT varje dag. Usch man får ju lite skujldkänslor på allt annat som borde göras, disken, tvätten mm........

• Fru Villa Solglimt

Jo,, det är inte bra att vara mammaledig. Det blir många timmar framför datorn - medan annat blir liggande.

Mer eller mindre varje ledig stund...

• lightfish

Min kille påpekade lite försynt att jag var beroende av BT för någon vecka sen, kontrade med "..då kanske du ska sluta spela WoW (World of Warcraft) så fort du har en minut över..." Det fick tyst på den piken... :D

Nå, tycker det är ganska trevligt att hänga på sajter som är sociala, känns mer hemma att hänga här är på FL..har ju inga barn på G eller så..

• E-tuna

...måste få fråga...vad är FL?

• lightfish

E-tuna

Klart man ska fråga om man inte vet: BT:s
    systersida www.familjeliv.se
    Ett community för föräldrar, mostrar, mormödrar, pappor, morfädrar..osv :)

• E-tuna

Tack lightfis...jag försökte med alla möjliga kombinationer på FL...inget lyckades särskilt bra...NU vet jag

• Fröken Malm

Jag har drömt om vissa signaturer här inne... Störd!!!

Svar på tråden Beroende av BT???!!