Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

Augusti 2007 - ny tråd

Nu har jag också hittat hit! Som ni kanske sett i sommar 2007-tråden gifter jag mig den 25 augusti.

Har just skickat iväg lite frågor till en brudbutik, ser väl en aning fram mot att få gå och prova brudklänningar... men bara en aning. :D

• Noomi

smartiz - Ja, det är riktigt plågsamt, haha!
    Skulle gärna ha provat massor för länge sen, men de märken jag vill ha är lättast att få tag i i Köpenhamn. Så jag får snällt vänta tills jag har möjlighet att ta mig dit, i sommar/höst nån gång. Plus att jag ska krympa lite är det tänkt. :)

• Noomi

Jasså, när är det tänkt att man ska börja prova då? Vad lustigt, det borde väl vara bra att man är ute i god tid. Ju närmre sommaren desto mer panikartade brudar på jakt, eller?
    Skulle aldrig våga vänta tills mars. Många har ju tre månaders leveranstid, och tänk om något skulle gå fel?
    Nej, de får väl tycka att jag är skum då som är ute i så pass god tid. Jag har ju redan bokat lokal, fotograf och liveband, så vad fasen...

• Noomi

smartiz - Knepiga människor, hoppas att man slipper sådana sen då. :)
    Vi ska gifta oss i Halmstad där min blivande är ifrån. Blir en borglig vigsel vid havet och sen fest i en jättefin lokal med god mat och bra musik....förhoppningsvis! :D

• Noomi

smartiz - Ja, det får jag verkligen hoppas, haha! Tror det löste sig bra för oss med lokal, får betala 2500 för fredag-söndag. Det finns dessutom allt porslin vi kommer behöva, så det känns bra. Vi (eller jag rättare sagt, min blivande höll sig kolugn) panikade över lokal i flera månader innan vi tillslut hittade en som kändes bra. Riktigt skönt att vara klar med den biten nu!

stefans fästmö - Njae, Göteborg känns lite avlägset. Bor i England och kommer från Linköping... men det är en trevlig stad! ;) :D

• Noomi

Stefans fästmö - Jepp, ska gå i Lkpg i höst har jag tänkt... håller på att nästla mig in där nu! :D

smartiz - Jag har full förståelse! Jag trodde på fullt allvar att vi skulle bli tvungna att slå upp ett tält på någon fotbollsplan (ett förslag som min blivande så snällt kom med) eftersom vi aldrig hittade någon lokal som passade oss. Men, men... tillslut hittade vi rätt.

• Noomi

smartiz - Vad omtänksam han är! ;)

Håller på att få krupp på allt skolarbete nu, ska bli så skönt att ta examen snart! Tänkte att då har man ju all tid i världen att planera bröllop, men man ska ju visst skaffa jobb också. :D

• Noomi

Jag läser grafisk design. Har inlämning på examensprojektet om två veckor, "graduation" i början på juli och utställning i mitten av juli. Sen bär det av hem till Sverige igen och förhoppningsvis ett bra jobb. :)

Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd