• Stefans fästmö

Augusti 2007 - ny tråd

Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!

• Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd
  • Stefans fästmö

Skulle just fråga er när ni tänkt skicka inbjudningar, när jag såg att tråden blivit för gammal o avstängd... När ska ni skicka ut inbjudningar, o när tänkte ni ha OSA? Jag vill nog ha OSA redan 4 juni, för att folk inte ska glömma bort det i semestertider, o funderar på om det är för tidigt att skicka inbjudningarna i mars... Vad tror ni?

• Nuskadeblibröllop

hallå

skönt att nån startat en ny tråd.
    har inte tänkt så långt ännu men 3 månader innan iaf...
    har du kommit långt i planeringen

• loppan81

Hej på er!
    vi har inte alls planerat långt och skulle gärna vilja veta: hur långt har Ni kommit?
    Vi kanske bör lägga på ett kol. Det vi kommit fram till är i vilken by vi ska gifta oss i, men inte om vi ska varai kyrkan eller utomhus,inte ens datum!! Vi har pratat om hur mkt vi ska börja spara i månaden, men det är allt.... OJ!

• Nuskadeblibröllop

vi har bestämt datum och kyrka vem som ska va bestman/tärna.. men vi har inte bokat nåt än & inte talat om nåt för våra föräldrar heller men vi ska,,,

hur mycke sparara ni varje månad eller tänker göra???

• Stefans fästmö

Vi har bokat kyrka o lokal, bestämt tärna o marskalk, gästlistan nästan klar. Börjat fundera på mat (catering), inbjudningskort (ska göra själva), kläder, ringar, musik i kyrkan.
    Inte alls planerat blommor, hår, utsmyckning av festlokalen.

För tillfället är jag student o han arbetslös, så vi sparar inget alls, så fort nån av oss får jobb får vi börja lägga undan. Men vi har pengar på banken o våra föräldrar ska hjälpa oss lite, så vi klarar oss nog.

loppan: Det är ju fortarande långt kvar, så det är ingen panik än, särskilt inte om ni gifter er på ett mindre ställe. Men börja med att bestämma datum o ställe, så har ni det viktigaste fixat! :)

• kela81

Hej
    Får man vara med här?
    Vi bestämde datumet för två veckor sen och den 4 augusti 2007 blir det
    har ju presis börjat planeringen fast jag vet ju inte riktigt vart jag ska börja bara

• Ms K

Nämen -TJOHO- här passar ju jag in! Tjena brudar!

• Ms K

Stefans fästmö: Har funderat på det där med - vi skickar nog ut inbjudningar i slutet av mars så att alla hinner lägga in det när de schemalägger sin semester vilket brukar ske i april/maj och tar osa i juni.

• Stefans fästmö

smartiz

Bra datum! Samma som vi! :D Var gifter ni er?

Aroree

Ja, så tänker jag oxå, man vill ju att folk ska kunna planera in det i semestern. Slutet mars o osa början juni låter bra... Iofs lär nog alla veta om det lååångt innan, de närmaste vet det ju redan... :D :D

• kela81

Stefans fästmö-det bästa datumet Vi ska åka och kolla på Helgesta kyrka uatnför gensta, men om vi inte gillar det så har vi prel. bokat en kyrka på Åland där jag är uppvuxen, men vi lutar mer åt stockholms hållet nu. Ni då?

Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd