Augusti 2007 - ny tråd
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Noomi-vist är han Det är ju inte så att han är ekonomisk eller less på mitt tjat eller nått sånt
vad pluggar du?
Hu..ja...det där med jobb, ett sånt ska man visst ha har jag hört...*ojojoj*
Jag läser grafisk design. Har inlämning på examensprojektet om två veckor, "graduation" i början på juli och utställning i mitten av juli. Sen bär det av hem till Sverige igen och förhoppningsvis ett bra jobb. :)
Noomi-Låter som en rolig utbildning Lycka till med allt som måste göras nu då innan du är klar
Hej! Nu har jag hittat hit! Har inte varit så engagerad i bröllopet, tycker det är sååå lång tid kvar! Men idag kände jag för att kika lite här. Var o tittade på platsen där vigseln ska vara häromdagen, och det känns som en bra plats. Ska bli så härligt att vigas ute i naturen. Undrar bara vad gästerna säger när vi ska dra medem ut i skogen
Desperate2bewife
Välkommen hit! Ja nu börjar det faktiskt närma sig, snart bara ett år kvar! :D hihi... "snart" - om 2,5 månad, o "bara" ett år kvar... jaja, tiden går fort! :D
Eftersom det stundtals inte händer så mycket i den här tråden, bjuder jag in alla (som inte redan hänger där) till Sommar 2007-tråden! :) För alla sommarbrudar 2007, typ maj till september är det väl... Där händer det rätt mycket!! :D Välkomna dit om ni vill snacka med fler blivande brudar!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Stefans fästmö:
Jag tror jag stannar här, är redan så många i den tråden Men tack ändå!
Vi får väl försöka blåsa liv i den här tråden lite mer! Hur går det för er? Kul att vigas utomhus!! Vilket datum har ni valt?
Har ni andra bokat kyrkan? Vi har nog bestämt oss för vilken vi ska ha, men man kan inte boka den förens i september...
Jag bokade kyrkan i januari... :D De hade inte kalender för 2007 än men hon skrev det längst bak i årets, så ringde jag i februari o spikade tid för viseln o då skrev hon inte det på riktigt... Men om du inte får boka det förrän september är det ju säkert ingen fara än! Häng på låset bara, om det är nån speciell dag ni vill ha... ;)