Inlägg från: Desperate2bewife |Visa alla inlägg
  • Desperate2bewife

Augusti 2007 - ny tråd

Hej! Nu har jag hittat hit! Har inte varit så engagerad i bröllopet, tycker det är sååå lång tid kvar! Men idag kände jag för att kika lite här. Var o tittade på platsen där vigseln ska vara häromdagen, och det känns som en bra plats. Ska bli så härligt att vigas ute i naturen. Undrar bara vad gästerna säger när vi ska dra medem ut i skogen

• Desperate2bewife

Stefans fästmö:
    Jag tror jag stannar här, är redan så många i den tråden Men tack ändå!

• Desperate2bewife

Vi slår till den 4 augusti. Har pratat med hembygdsförbundet som sköter den plats vi ska vigas på och för dem var det OK, bara vi inte röker där. Sen ringde jag stället där vi ska ha middagen i fredags o bokade. Känns bra så långt. Måste fråga där om vi kan ha vigseln hos dem om ifall att det åskar o spöregnar när vi ska ha ceremonin. Hur många gäster kommer ni andra att ha? Vi blir ca 26 vuxna och några barn.

• Desperate2bewife

Hej alla!
    Vi har bokat festen på något här utanför Kristianstad som heter Tomarps gårdshotell. Kika gärna på www.tomarp.gardshotell.com
    Vi har pratat om att ha festen hemma istället för att spara pengar, men vi vill så gärna vara där! Usch, denna ekonmi!

• Desperate2bewife

Stefans fästmö:
    Ja visst är det drygt! Man kanske skulle vinna på Lotto eller nåt? Njae, inte så stor chans. Men i dagsläget lutar det helt klart åt att vara på hotellet. Smidigast och det känns verkligen som att man bjuder till bröllopsfest där.

• Desperate2bewife

Jag fyller på!

Stefans fästmö, 4 aug, Älvsåkers kyrka, Kungsbacka
    Desperate2bewife: 4 aug, hemlig plats ute, Kristianstad

Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd