Augusti 2007 - ny tråd
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
desperate:
känner igen det där... vi har precis börjat vela igen, om att kanske ha festen på nåt hotell ändå, för att få mer ett helt paket o inte behöva fixa allt själva... så svårt att bestämma sig! behöver ju hålla ner priset men samtidigt känner man lite att man inte vill knussla när det gäller ens bröllop... åååh!
Stefans fästmö:
Ja visst är det drygt! Man kanske skulle vinna på Lotto eller nåt? Njae, inte så stor chans. Men i dagsläget lutar det helt klart åt att vara på hotellet. Smidigast och det känns verkligen som att man bjuder till bröllopsfest där.
Ja det förstår jag... Jag är oxå rätt sugen på hotellet just nu, håller på o mailar o försöker få lite prisinfo, de verkar kunna göra rätt mycket olika nivåer, så man kan välja lite...
Hej!
Nu har jag hittat hit. Jag och min sambo planerar att gifta oss den 11 aug 2007 och det skulle vara kul att snacka lite med likasinnade. Sambon tycker jag är knäpp som redan håller på att fixa.
Jag älskar att pyssla och passar på nu när jag har sommarlov från studier.
På tal om att spara pengar, är det någon av er som tänker beställa kläning från utlandet?
Prillis
Välkommen hit! Du far hälsa din fästman att vi är flera som planerat sedan ett halvår tillbaka... :D
Som svar på din fråga, jag har nog tänkt köpa klänning i affär, vill kunna prova den o så... Men om man vet precis vad man vill ha o storlekar o så är det ju ett bra sätt att spara lite!
Hej!
Här är en till som planerar att gifta sig i augusti nästa år! Har dock inte bestämt datum än, börjar nästan känna mig jäktad när jag ser hur långt alla kommit! :D
Nu har vi också satt datum, 11 augusti 2007!!
Jag och drömprinsen har också tänkt gifta oss i augusti, närmare bestämt den 4:e om allt går som vi vill
Längtar så mycket!
Hej hej, välkomna alla nya! Vi gifter oss oxå den 4 aug, bra datum! :D
Hejsan alla augusti brudar!
Jag och min m2b ska gifta oss den 25 augusti 2007! Vi längtar massor! Vi har bokat lokal för festen och ska vigas utomhus bredvid lokalen, precis vid vattnet! Har börjat kolla klänning lite smått, en sömmerska ska sy den till mig så jag letar bilder på något som jag vill ha! Det är så kul att planera!