Augusti 2007 - ny tråd
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Ja visst är det kul!! :D Hurdan klänning vill du ha?
Nu är det väl dags för en lista! :D
Kopiera listan, skriv namn, datum o plats o posta som nytt svar!
Jag börjar:
Stefans fästmö, 4 aug, Älvsåkers kyrka, Kungsbacka
Jag fyller på!
Desperate2bewife: 4 aug, hemlig plats ute, Kristianstad
Hejsan!
Fick denna tråd i tips från en tråd som jag precis startade! Tack!!
Vi planerar också att gifta oss i Augusti 2007. Den 4:e närmare bestämt om allt går som planerat
Jag är jätteintresserad av att läsa hur långt ni andra kommit i planeringen! Känner mig helt förvirrad av HUR mycket det är att tänka på!
Vi har pratat många ggr om bröllop men aldrig riktigt kommit till mer än prat.... Men NU är det PÅ RIKTIGT!! Gu vad jag längtar!
Vilken tur känner jag att denna sida finns
Gifter oss oxå i augusti 07, den 18:e för att vara exakt. Spännande och omtumlande!
Marsuinna
Vi har bokat kyrka o lokal, bestämt tärna, marskalk, toastmasterpar, börjat kolla upp catering, börjat fundera på kläder, ringar, dukning.
Kopiera och skriv upp er på listan, allihop, så vi ser hur många vi är! :D
Hej på er! Ska också gifta mig med Peter den 4 aug nästa år. Ska bli hur kul som helst. Har kommit en bit på väg och bokat kyrka, lokal och fotograf. Börjar fundera över budget nu. Vi har kommit överens om att inte lägga hur mycket som helst utan att ha ett maxtak på ca 70'. Vill hellre lägga pengarna på en Kenyaresa! Hur ser era budgetar ut?
Annikajönsson, 4 aug, Hovs kyrka, Båstad
Pyssetroll, 18 aug, Styrsö kyrka, Göteborg
Här kommer jag med. :)
Pyssetroll, 18 aug, Styrsö kyrka, Göteborg
Pochahontas, 25 aug, Riseberga kyrka, Klippan
Hmmm. Ja det där med budget... Helst ska vi hålla oss inom 20000:-, för det är vad vi får av mina föräldrar...
Jag är sjukskriven, ska ha barn i november, och sen gå mammaledigi 14 månader, plus att vi måste göra om två rum när den lille kommer, så vi har inte sådär jättestora möjligheter att spara, precis...
Men man är ju otroligt tacksam att man får så mycket hjälp som vi får... Kläder har vi ordnat gratis, och ringen jag vill ha kostar bara 1500 :-.
Sen finns det ju kostnader man inte kommer undan. Gästerna ska ju inte svälta... Vi har ingen aning om maten ännu, men musiken är bokad. Vi ska ha en skitbra Dj på festen. Kostar 5000 :- men det är en av de saker jag prioriterar, faktiskt...